X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 شهریور 1392, 12:37
کد خبر: 4574
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 5

خلیل‌زاده: اگر بتوانم به پرسپولیس گل هم می‌زنم/اصلاً جباری را نمی‌بینیم

خلیل‌زاده: اگر بتوانم به پرسپولیس گل هم می‌زنم/اصلاً جباری را نمی‌بینیم
خلیل‌زاده: اگر بتوانم به پرسپولیس گل هم می‌زنم/اصلاً جباری را نمی‌بینیمشجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگویی در مورد پیروزی 2 بر صفر سپاهان مقابل استقلال خوزستان گفت: شرایط ما با پیروزی در این مسابقه بسیار خوب شد و روحیه بازیکنان بالا رفته است، انشاء‌الله 3 امتیاز بازی با پرسپولیس را می‌گیریم تا وضعیت بهتری پیدا کنیم.

وی افزود: تیم ما در هر مسابقه بهتر از قبل می‌شود، بازیکنان زیادی در تیم تغییر کرده بودند و نیاز به هماهنگی داریم و فکر می‌کنم کم کم به شرایط آمادگی می‌رسیم.

مدافع سپاهان در مورد اینکه به نظر می‌رسد دفاع سپاهان کم کم به هماهنگی رسیده است، عنوان کرد: اگر مشکلی در ابتدای فصل وجود داشت به خاطر آن بود که شناخت زیادی از یکدیگر نداشتیم. برای اولین بار کنار عقیلی، حمودی، ایران‌نژاد و احمدی بازی می‌کردم، هر چه گذشت از هم بیشتر شناخت پیدا کردیم و شرایطمان بهتر شد.

خلیل‌زاده در مورد دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و یکی از رقبای اصلی ما در مسابقات است. به هر حال بازی سختی است و باید 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه در ابتدای فصل بحث حضورش در پرسپولیس مطرح بود و حواشی برایش ایجاد شد، گفت: اصلا چنین چیزی نیست، خودم را سپاهانی می‌دانم و مشکل خاصی وجود ندارد. حتی اگر بتوانم به پرسپولیس گل هم می‌زنم تا حرف و حدیثی نباشد. از انتخاب سپاهان بسیار خوشحال هستم.

خلیل‌زاده در مورد اینکه آیا از مسئولان پرسپولیس به دلیل مشکلاتی که پیش آمد ناراحت است، عنوان کرد: نه اتفاقا این موضوع را به فال نیک می‌گیرم، صحبت‌های زیادی کردند اما فراموشی بهترین کار است و من آن را فراموش کردم.

وی در مورد مجتبی جباری گفت: از مجتبی جباری خبری ندارم و اصلا او را نمی‌بینیم، مطمئنا حضورش می‌توانست به ما کمک کند اما خودش احساس کرده دیگر نباشد، به هر حال دیگر باید با نبود او کنار بیاییم.

مدافع سپاهان در پایان گفت: دعا می‌کنم 3 امتیاز بازی با پرسپولیس را بگیریم تا راهمان برای قهرمانی هموار شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها