X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 شهریور 1392, 12:39
کد خبر: 4575
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 6

تابش: جباری باید به اصفهان برگردد/ برای ما جدایی جباری معنی ندارد

تابش: جباری باید به اصفهان برگردد/ برای ما جدایی جباری معنی ندارد
تابش: جباری باید به اصفهان برگردد/ برای ما جدایی جباری معنی نداردمسعود تابش درباره آخرین وضعیت مجتبی جباری گفت: ما بر اساس استراتژی باشگاه، یارگیری کردیم. اتفاقا خیلی زود و راحت با جباری به توافق رسیدیم اما بعد از گذشت چند هفته او اعلام کرد که خسته و کسل است و روحیه ندارد. مجتبی باید به اصفهان برگردد و مشکلش را حل کند.

تابش درباره اینکه آیا باشگاه سپاهان حاضر به فسخ قرارداد جباری هست، تصریح کرد: برای ما جدایی جباری معنی ندارد. او به عنوان یک بازیکن حرفه ای باید به قراردادش با باشگاه متعهد باشد و اگر من تصمیم گیرنده باشم اجازه جدایی او را نمی دهم. امروز هیات مدیره باشگاه جلسه دارد و درباره جباری تصمیم گیری خواهد شد. سپاهان روی مجتبی حساب کرده و نباید برنامه باشگاه به خاطر یک بازیکن به هم بخورد.

تابش در پاسخ به این سئوال که زلاتکو کرانچار از روز اول علاقه ای به جذب جباری نداشته، گفت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد. ما قصد جذب ۴ بازیکن ملی پوش را داشتیم که کرانچار جباری را انتخاب کرد.

قائم مقام سپاهان درباره مذاکره این باشگاه با منصور ابراهیم زاده گفت: این موضوع فقط در حد حدس و گمان است. سپاهان تیم محلی نیست و ما تازه باشگاه داری را شروع نکرده ایم. تیم نیاز به ثبات مربیگری دارد و اگر مورینیو هم به سپاهان بیاید نیاز به زمان دارد. شما بایرن مونیخ را نگاه کنید. پپ گواردیولا هنوز نتوانسته تیمش را مثل تیم یوپ هاینکس کند.

تابش در پایان درباره آخرین وضعیت علیرضا رحیمی گفت: ایشان کمی خسته هستند. بالاخره تیم های بزرگ و پرطرفدار شرایط و سختی های خودش را دارد. امیدواریم ایشان در جلسه هیات مدیره حاضر شوند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها