X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 شهریور 1392, 12:42
کد خبر: 4577
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 10

گردان: همه دوست دارند کرانچار بماند/سپاهان و پرسپولیس از همیشه زیباتر می شود

گردان: همه دوست دارند کرانچار بماند/سپاهان و پرسپولیس از همیشه زیباتر می شود
گردان: همه دوست دارند کرانچار بماند/سپاهان و پرسپولیس از همیشه زیباتر می شودشهاب گردان در گفت و گویی، درخصوص تقابل سپاهان و پرسپولیس اظهارداشت: دیدارهای سپاهان و پرسپولیس همیشه جذاب از آب در می آید اما امسال این بازی قشنگ تر می شود چون شرایط پرسپولیس از فصل گذشته بهتر است و این تیم امسال می تواند مدعی باشد. من اطمینان دارم که بازی سپاهان و پرسپولیس از همیشه زیباتر می شود.

وی درباره اینکه آیا مقابل تیم سابقش بازی می کند یا نه، افزود: معلوم نیست. صد در صد آماده هستم اما تا روز بازی چیزی مشخص نمی شود.

گردان در پاسخ به این سوال که آیا از نیمکت نشینی خسته شده، گفت: نه خسته نشده ام. من پوست کلفت تر از این حرفها هستم که به این زودی بخواهم خسته شوم. اطمینان دارم این شرایط هم باقی نمی ماند و شرایط تغییر می کند.

دروازه بان سپاهان درباره شایعات مطرح شده پیرامون احتمال جدایی کرانچار از سپاهان خاطرنشان کرد: من که درون تیم هستم چنین چیزی را نشنیده ام. کرانچار کارنامه خوبی در سپاهان دارد و حقش است که به او فرصت بیشتری داده شود. هیات مدیره و مدیریت باشگاه هم از او حمایت می کنند. ضمن اینکه بازیکنان هم موافق جدایی کرانچار نیستند و همه دوست دارند او بماند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها