X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 شهریور 1392, 14:01
کد خبر: 4580
خبرنگار: فقط سپاهان
نظرات: 20

حسینی: بازی در اصفهان سخت است/ باید قدر موقعیت‌ها را بیشتر بدانیم

حسینی: بازی در اصفهان سخت است/ باید قدر موقعیت‌ها را بیشتر بدانیم مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط آب و هوایی اصفهان بازی را برای هر تیمی در این استان به خصوص بازی با سپاهان سخت می‌کند.
سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابتدا درباره بازی با گسترش فولاد اظهار داشت: خدا را شکر ما در بازی روز گذشته خیلی خوب بازی را شروع کردیم اما باید قدر موقعیت‌هایمان را بیشتر بدانیم.

وی افزود: واقعا تشویق بی‌امان هواداران به مدت 90 دقیقه هیچ حرفی نداشت، آنها بسیار خوب پشت تیم خود بودند و دلیل اصلی نتیجه برد ما بودند.

حسینی یادآور شد: ما موقعیت‌های بسیار خوبی را به دست آوردیم اما در نهایت قسمت این بود که با سه امتیاز و یک گل زده بازی را تمام کنیم به همین دلیل معتقدم باید قدر موقعیت‌هایمان را بیشتر بدانیم. تا خدای نکرده در بازی‌های بعدی دچار مشکل نشویم.

وی درباره تشویق بی‌امان هواداران و با غیرت خواندن او نیز گفت:‌ هواداران به من لطف دارند اما هواداران بدانند من پیراهن هر تیمی را بپوشم مخصوصاً پرسپولیس برای موفقیتش همه کار خواهم کرد تا از من رضایت کامل داشته باشند.

وی افزود: همه سپاهان را می‌شناسند، آنها مهره و مربی بسیار خوبی دارند و ما از الآن باید آماده یکی از سخت‌ترین بازی‌های خودمان باشیم. نزدیکی سپاهان و پرسپولیس در جدول به یکدیگر حساسیت‌ها را بالا می‌برد و از طرف دیگر شرایط آب و هوایی اصفهان بازی را برای هر تیمی در این استان سخت می‌کند ما باید سازمان یافته و با عوض کردن تفکرات‌مان به دیدار سپاهان برویم تا ان‌شاءلله دست پر زمین را ترک کنیم. بازی با سپاهان با سایر بازی‌ها فرق دارد و امیدوارم به خوبی این موضوع را درک کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها