X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 شهریور 1392, 15:22
کد خبر: 4589
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 5

رحمان احمدی:‌ تمرکز داشته باشیم، پرسپولیس را شکست می‌دهیم

رحمان احمدی:‌ تمرکز داشته باشیم، پرسپولیس را شکست می‌دهیم رحمان احمدی:‌ تمرکز داشته باشیم، پرسپولیس را شکست می‌دهیم
رحمان احمدی ، در ارتباط با مسابقه روز جمعه تیمش برابر پرسپولیس تهران اظهارکرد: مصاف با پرسپولیس سخت است و حریف ما تاکنون در این فصل نشان داده که پتانسیل و قدرت بالایی دارد، البته سپاهان سر حال نیز با آمادگی خوبی برابر حریف صف‌آرایی خواهد کرد.

وی با اشاره به برد اخیر سپاهان برابر استقلال اهواز در اهواز تصریح‌کرد: این برد وضعیت روحی و روانی سپاهان را بهبود بخشید و ما را برای مسابقه با پرسپولیس آماده کرد.

احمدی در خصوص اظهارنظر علی دایی که گفته بود با دست پر از اصفهان باز خواهیم گشت، گفت: به هر حال علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس است و برای روحیه دادن به تیمش اظهارنظر می‌کند، درست است که حریف علاقه دارد برای کسب امتیاز به اصفهان بیاید اما سپاهان در خانه بازی می‌کند و هدف بازیکنان سپاهان کسب هر سه امتیاز این دیدار است. هر تیمی بتواند موقعیت سازی بیشتری داشته باشد و از این موقعیت‌ها بیشترین بهره را ببرد، برنده مسابقه خواهد بود. بر همین اساس قصد داریم موقعیت‌های زیادی خلق کنیم و از این موقعیت‌ها نهایت بهره را ببریم.

وی در خصوص نقش دروازه‌بان‌ها در مسابقات مهم اظهار کرد: دروازه‌بان‌ها نقش با اهمیتی دارند اما فوتبال به عنوان بازی تیمی و جمعی بر روی یک بازیکن نمی‌چرخد و بازیکنان سپاهان با حفظ تمرکز در دیدار برابر پرسپولیس می‌توانند پیروز میدان شوند.

احمدی خاطرنشان‌ کرد: از هواداران سپاهان می‌خواهیم که روز جمعه برابر پرسپولیس با حمایت خود موفقیت سپاهان را میسر کنند و همه مطمئن باشند هواداران سپاهان در این مسابقه به هیچ کس توهینی نخواهند کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس راس ساعت 20 روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها