X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 شهریور 1392, 09:27
کد خبر: 4597
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 10

پرسپولیسی‌ها برای دیدار با سپاهان با خودشان آب ‌و هوا بیاورند

پرسپولیسی‌ها برای دیدار با سپاهان با خودشان آب ‌و هوا بیاورند پرسپولیسی‌ها برای دیدار با سپاهان با خودشان آب ‌و هوا بیاورند
دو تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.
برگزاری بازی‌های این دو تیم از گذشته تاکنون شاهد حوادث و اتفاقاتی بوده که دیدار این دو تیم را جدای بازی از حواشی بسیاری برخوردار کرده است.

از قهرمانی دقیقه 96 پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برابر سپاهان با گل سپهر حیدری گرفته که حواشی بسیاری داشت تا بازی فصل گذشته این دو تیم در ورزشگاه فولادشهر که در فصل گذشته رخ داد.

در بازی فصل گذشته دو تیم نیز بازیکنان تیم سرخپوش پایتخت به دلایل نامعلوم در وسط بازی به زمین می‌خوردند.

در نخستین سناریو مدیران پرسپولیس نسبت به گیج خوردن سر بازیکنان این تیم در بازی فصل گذشته‌شان برابر سپاهان در ورزشگاه فولادشهر، پیکان اتهامشان را به سمت میزبانی باشگاه سپاهان بردند، حتی چند خبرنگار باشگاه پرسپولیس از اعتراض باشگاه الهلال به آب معدنی‌های اصفهان در بازی فصل گذشته لیگ قهرمانان حرف می‌زدند، موضوعی که موجب شده بود سامی الجابر مدیر فنی باشگاه الهلال خبر دهد آب معدنی‌های کنار زمین را به عربستان می‌برند تا آزمایش شوند.

اعتراضی که هیچ‌گاه به جایی نرسید تا اینکه در بازی سپاهان – پرسپولیس اتفاق مشابهی افتاد، البته اتهام به باشگاه سپاهان نیز به سرعت منتفی شد، پس از آن بود که حرف از کیک مسموم به میان آمد، کیکی که به عنوان عصرانه در هتل عباسی اصفهان سرو شده بود و آخرین وعده غذایی بود که بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی خورده بودند، اما بعد از چند ساعت دیگر همه فهمیدند که بحث مسمومیت هم در کار نیست.

مظفری‌زاده قاضی آن دیدار معروف نیز در مورد بازیکنان پرسپولیس می‌گوید پرسولیسی‌ها با آنکه در آن دیدار عقب بودند زیاد لبخند می‌زدند که من دلیلش را نمی‌دانم.

اما با این جو رسانه‌ای که پرسپولیس ساخت تا از تبعات شکست در امان بماند، باز هم انگار به نظر می‌رسید اصل مشکل از درون تیم بود تا جایی که در باشگاه پرسپولیس محرز شد، علت اصلی حالت غیرعادی بازیکنان پرسپولیس، نوشیدن مایع مکمل «ایزو» در بازی بود.

مایعی که بازیکنان تیم از ابتدای فصل گذشته در تمرینات و مسابقات آن را نوشیده‌اند، این مایع ترکیبی از آب معدنی و پودری تقویتی است که در آن حل می‌شود و محصول مایع نارنجی رنگی می‌شود که اگر دقت کنید در تمام دیدارهای لیگ بطری‌های آن کنار نیمکت تیم‌ها چیده شده است.

از ابتدای فصل گذشته، سرخ‌ها جای آب معدنی این محلول را در مسابقات می‌نوشیدند و به هیچ عنوان مشخص نیست در بازی با سپاهان چه مشکلی در ساخت این محلول پیش آمده بود ‌که هر کسی هم بطری‌های محلول «ایزو» را از کنار زمین برداشته و خورده، به مشکل خورده بود.

معمایی که در بازی فصل گذشته دو تیم به هیچ عنوان حل نشد و پس از تایید این آزمایش‌ها توسط پزشکان به طور دقیق و ریزبینانه و انجام آزمایش روی چهار بازیکن پرسپولیس که کمی مشکوک‌تر از سایرین بودند در جلسه‌ای اعلام شد که این نمونه‌ها هیچ مشکلی نداشت.

سیدجلال حسینی بازیکن پرسپولیس در مورد بازی این هفته تیمش برابر سپاهان می‌گوید شرایط آب و هوایی اصفهان بازی را برای هر تیمی در این استان سخت می‌کند که در اینجا لازم است به این بازیکن نیز یادآوری کنیم با استفاده از همین آب و هوا بود که تو سال‌ها در سپاهان توانستی قهرمان رقابت‌های لیگ برتر شوی و چگونه آن‌موقع آب‌وهوا مشکلی نداشت و هم‌اکنون که بازهم به بازی دو تیم نزدیک می‌شویم این مشکلات در اصفهان پیدا شده است.

پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه جای هیچ‌گونه شک و شبه‌ای برای سرخپوشان پایتخت در بازی روز جمعه دو تیم سپاهان و پرسپولیس پیش نیاید بازیکنان این تیم با خودشان نوشیدنی و درصورتی هم که می‌توانند اندکی هوا بیاورند تا در صورت باخت احتمالی تقصیر را به گردن زمین و زمان نیندازند و بازهم پیشنهاد می‌کنیم از هم‌اکنون به فکر انجام این کار باشند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها