X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 شهریور 1392, 09:38
کد خبر: 4599
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 9

ابراهیمی: پرسپولیسی‌ها اینبار در خرید آب معدنی دقت کنند/ رحیمی تنها مدیری است که می‌شود با او درد دل کرد

ابراهیمی: پرسپولیسی‌ها اینبار در خرید آب معدنی دقت کنند/ رحیمی تنها مدیری است که می‌شود با او درد دل کرد ابراهیمی: پرسپولیسی‌ها اینبار در خرید آب معدنی دقت کنند/ رحیمی تنها مدیری است که می‌شود با او درد دل کردامید ابراهیمی درباره شرایط تیمش بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم. خوشبختانه برد بسیار خوبی مقابل استقلال خوزستان بدست آوردیم و برای ما این ۳ امتیاز بسیار حیاتی بود. بازی با استقلال خوزستان یکی از بازی های خوب ما بود و مالکیت توپ دستمان بود. به خوبی توپ را به گردش درآوردیم و خداراشکر مزد تلاشمان را گرفتیم.

وی درباره پنالتی که در دیدار با استقلال خوزستان از دست داد، تصریح کرد: این هم از بدشانسی من است که توپ هایم به تیردروازه برخورد می کند. مقابل استقلال و سپاهان هم به تیردروازه ضربه زدم. البته کرانچار گفته بود از بین من و هادی عقیلی هرکدام خواستیم پنالتی بزنیم که از عقیلی خواستم من بزنم و توپ هم گل نشد. انگار قسمت نیست گل بزنم. چهارمین بار بود به تیردروازه زدم و انشاءالله از بازی های بعدی توپ پایین تر بیاد و گل شود. شاید هم مجبور شوم دروازه را جابجا کنم تا توپهایم به داخل دروازه برود.

هافبک سپاهان درباره اینکه گفته می شود تیمش در صورت عدم پیروزی مقابل استقلال خوزستان به حاشیه می رفت، عنوان کرد: اصلا اینطور نیست. سپاهان تیمی نیست که با یک باخت و دو تساوی وارد بحران شود. ما تیم بزرگی هستیم و بازیکنان خوبی هم داریم. مربی مان نیز بزرگ است. هر سال سپاهان در مقاطعی از فصل به مشکل خورده اما خیلی زود جمع و جور شده ایم و نتایج خوبی گرفته ایم. قطعا در آینده نیز برای موفقیت تلاش می کنیم و انشاءالله روند خوبمان را ادامه می دهیم.

ابراهیمی درباره وضعیت مجتبی جباری خاطرنشان کرد: من صحبتی با جباری نکرده ام اما امیدوارم مشکل جباری هرچه زودتر حل شود. مجتبی بازیکن بزرگی است و به نظر من سپاهان هم باید به او کمک کند. در سال جام جهانی او می تواند با درخشش در سپاهان روزهای خوبی را تجربه کند. امیدوارم مشکل جباری حل شود زیرا منفعت هر دو طرف در گروی حل این موضوع است.

وی درباره شایعه جدایی رحیمی از باشگاه سپاهان تصریح کرد: ما هم شنیده ایم ایشان چند روزی است به باشگاه نرفته است اما همه ما دوست داریم بماند و در سپاهان به کارش ادامه دهد. من نمی دانم چه شده است اما رحیمی واقعا مدیر توانمندی است. او با بازیکنان هماهنگ است و تنها مدیری است که بازیکن می تواند با او درد دل کند. رحیمی بازیکن را درک می کند و امیدوارم هرچه زودتر برگردد.

ابراهیمی درباره دیدار با پرسپولیس اظهار کرد: بازی بسیار سختی داریم. این دیدار از طرفی بسیار حساس است چراکه در تیم پرسپولیس هم نفرات بزرگی حضور دارند. دایی مربی بزرگی است اما ما در خانه خودمان بازی می کنیم و باید برای رسیدن به هدفمان که همانا کسب 3 امتیاز است، تلاش کنیم. در این دیدار اصلا از پیش برنده نیستیم و برای بردن باید تلاش خود را انجام دهیم.

هافبک سپاهان درباره اینکه گفته می شود قرار است پرسپولیسی ها با خودشان آب معدنی به اصفهان بیاورند، گفت: آنها سال قبل هم همین کار را کردند و آن اتفاقات برایشان رخ داد. امیدوارم امسال در خرید آب معدنی دقت کنند تا مشکلی پیش نیاید.

وی درباره اتفاقاتی که برای تیم ملی فوتبال رخ داده و شایعه جدایی کارلوس کی روش خاطرنشان کرد: اینکه کی روش به ایران برنگردد برای فوتبال ایران خوب نیست. ما در زمان کی روش برای اولین بار به عنوان تیم اول به جام جهانی رسیده ایم و باید هرطور شده این مربی بزرگ را حفظ کنیم. کی روش اگر حرفی می زند به خاطر تیم ملی است و او منفعت شخصی اش را در نظر نمی گیرد. تمام دغدغه کی روش به خاطر موفقیت تیم ملی و خوشحالی مردم ایران است. به نظرم باید امکانات لازم برای او فراهم شود تا بتواند کارش را به درستی انجام دهد و در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها