X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 شهریور 1392, 11:32
کد خبر: 4608
خبرنگار: shahla
نظرات: 1

نصف بیشتر پرسپولیسی‌ها یا سپاهانی بوده‌اند یا ذوب آهنی

نصف بیشتر پرسپولیسی‌ها یا سپاهانی بوده‌اند یا ذوب آهنی نصف بیشتر پرسپولیسی‌ها یا سپاهانی بوده‌اند یا ذوب آهنی
رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس در دو فصل اخیر نگاه ویژه‌ای به ستاره‌های دو تیم اصفهانی داشته است و آنها را به هر قیمتی که بوده به پرسپولیس برده است.
از بنگری که ۸ سال در پیراهن سپاهان خوش درخشید و مرد محبوب هواداران سپاهان بود تا خلعتبری که به طرز عجیبی به پرسپولیس آوردش.
در ترکیب ۱۱ نفره پرسپولیس در بازی گذشته این تیم برابر گسترش فولاد ۷ بازیکن بودند که این شرایط را داشته‌اند، محسن بنگر و جلال حسینی، زوج دفاعی آخرین قهرمانی سپاهان در لیگ برتر، حسین ماهینی و پیام صادقیان که در ذوب آهن هم بازی بوده‌اند همچنین مهدی سیدصالحی و محمدرضا خلعتبری نیز که دو مهاجم سابق سپاهان بوده‌اند در ترکیب ثابت پرسپولیس حضور داشتند، به این ۶ نفر باید قاسم دهنوی را هم اضافه کرد که چند روز در تمرینات سپاهان و حتی در اردوی اسلوونی این تیم نیز حضور داشت اما به یکباره سر از پرسپولیس در آورد!
البته دایی دقیقاً با ترکیبی که برابر گسترش فولاد بازی کرد برابر سپاهان بازی نخواهد کرد زیرا رضا حقیقی، هافبک خود را به دلیل ۳ اخطاره بودن در اختیار ندارد اما با توجه به اصل مربیگری که می‌گوید به ترکیب تیم برنده دست نزن احتمالاً بقیه بازیکنان پرسپولیس همان‌هایی خواهند بود که برابر گسترش فولاد بازی کردند.
این شرایط شاید به نوعی به نفع پرسپولیس باشد زیرا ۶ بازیکن از ۱۱ بازیکن اصلی‌شان با بازی کردن در فولادشهر غریبه نیستند و حداقل یک فصل در این ورزشگاه توپ‌ زده‌اند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها