X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 شهریور 1392, 12:18
کد خبر: 4615
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 4

جای خالی محرم، سوكای و نوری در ال كلاسیكوی ایرانی

جای خالی محرم، سوكای و نوری در ال كلاسیكوی ایرانی با نگاهی به نیمكت طرفین درگیر در بازی بزرگ هفته دهم دو گلزن را می توان در كادر فنی دو تیم پیدا كرد. یكی محمود كریمی سیبكی است كه ۵ گل به پرسپولیس زده و از این حیث در میان كل گلزنان دو تیم و سپاهان پیشتاز است و دیگری جواد منافی دستیار دایی در كادر فنی سرخ ها كه گل سوم تیمش در برد سه بر صفر مقابل سپاهان در تقابل ۲۰ سال پیش دو تیم را به ثمر رسانده است.
اما در بین بازیكنان فعلی دو تیم هادی عقیلی و جواهیر سوكای با سه گل بهترین گلزنان ال كلاسیكوی ایرانی هستند. عقیلی دو گل از این سه گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده و جمعه شب كه بازوبند كاپیتانی را به بازو خواهد بست می تواند تعداد این گل ها را افزایش دهد اما سوكای كه هر سه گلش را در ۴ مصاف اخیر این دو تیم به ثمر رسانده مصدوم است و فعلاً از لیست خارج شده تا جای خالی‌اش در بازی پیش رو به چشم بیاید.
دیگر سپاهانی كه سابقه گلزنی به پرسپولیس را دارد محرم نویدكیا كاپیتان محبوب نصف جهانی هاست كه ۲ بار به پرسپولیس گل زده اما برای بیشتر كردن این آمار باید تا بازی نیم فصل دوم صبر كند.
احسان حاج صفی و محمد غلامی هم در دو بازی فوق االعاده حساس با پیراهن سپاهان یك بار تور دروازه سرخ های تهران را لرزانده اند و با در نظر گرفتن اینكه در بازی آینده فیكس خواهند بود می توانند این آمار را ارتقا دهند.
اما در جبهه پرسپولیس به غیر از جواد منافی كه به تك گلش مقابل سپاهان اشاره شد، در تیم فعلی محمد نوری و هادی نوروزی هر كدام دو بار دروازه سپاهان را باز كرده اند كه از بین این دو نفر نوری مصدوم است و احتمالاً به اصفهان نخواهد رفت و نوروزی نیمكت نشین شانس زیادی برای بازی ندارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها