X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 شهریور 1392, 14:46
کد خبر: 4627
خبرنگار: espadana
نظرات: 2

نوری: امیدوارم بازی حساس با سپاهان را از دست ندهم/ بازی در اصفهان همیشه سخت است

نوری: امیدوارم بازی حساس با سپاهان را از دست ندهم/ بازی در اصفهان همیشه سخت است نوری: امیدوارم بازی حساس با سپاهان را از دست ندهم/ بازی در اصفهان همیشه سخت است
محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: خوشبختانه خیلی نسبت به قبل بهتر هستم و انشاالله تا دو روز آینده تکلیفم برای بازی با سپاهان مشخص خواهد شد، هنوز هیچ چیز معلوم نیست اما می‌خواهم با سلامت کامل در صورت نظر دایی به پرسپولیس کمک کنم.

وی افزود: تازه اول راه هستیم نتایجمان بد نبوده، چون خوشبختانه به رده دوم جدول تکیه کردیم اما ما می‌دانیم که به یک تیم در انتهای مسابقه و یک تورنمنت جام می‌دهند و نتایج مقطعی فقط می‌تواند ما را در بالای جدول نگه دارد و برای موفقیت آینده به ما کمک کند.

کاپیتان قرمزپوشان ادامه داد: ما برد خوبی را مقابل گسترش فولاد کسب کردیم و باید مقابل سپاهانی قرار بگیریم که همیشه جز بهترین تیم‌های ایران است اما امتیازهای خارج از خانه هم برای ما اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل باید به دنبال این باشیم تا از اصفهان دست خالی به تهران برنگردیم.

نوری در پاسخ به این سوال که آیا در این بازی به میدان می‌روی یا خیر، گفت: خودم دوست دارم بازی کنم اما خونریزی پایم کمی شرایطم را تغییر داد.خیلی دوست دارم تا بازی حساس و شاید سرنوشت ساز مقابل سپاهان را از دست ندهم اما می‌خواهم با سلامتی کامل به پرسپولیس کنم.

وی افزود: سپاهان تیمی پرانگیزه و در خانه خودش خطرناک است، بالاخره شرایط اصفهان هم برای هر تیمی که در این استان بخواهد به میدان برود سخت و خاص خودش است. سپاهان با ورزشگاه و هوادارانش در این چند ساله نشان داده که تیمی بسیار خوب است اما ما هم پرسپولیس هستیم و می‌خواهیم به صدر جدول برسیم.

کاپیتان قرمزپوشان درباره شرایط تیمی گفت: خوشبختانه همه چیز خوب است، جوان‌های پرسپولیس نیز به خوبی توانستند به پرسپولیس کمک کنند اما باز هم می‌گویم هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و تازه اول راه است ما باید در بازی‌های آینده بیشتر به فکر گرفتن امتیازهای خارج از خانه باشیم. البته من معتقدم اگر برخی از بدشانسی‌ها و اتفاقات اجازه می‌داد چه بسا که الان در بالای جدول بودیم اما فوتبال همین است و باید به بهترین نحو در یک بازی به میدان رفت تا بعد حسرت آن را نخوریم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه برخی‌ها می‌گویند دیدار پرسپولیس و سپاهان یک فینال زودرس است گفت: این بازی سه امتیاز دارد. ما نباید به این حرف و حدیث‌ها کاری داشته باشیم و باید خودمان با تمرکز و تلاش بیشتر و نتایج خوب هواداران را خوشحال کنیم، اگر توانستم روز جمعه به میدان بروم با تمام توان در خدمت پرسپولیس هستم در غیر این صورت مطمئن باشید بچه‌ها تمام تلاش خود را برای گرفتن یک نتیجه خوب به کار خواهند گرفت. گرفتن امتیاز از سپاهان برای موفقیت ما در آینده خیلی تاثیرگذار است که معتقدم با تاکتیکی و برنامه‌های دایی راحت می‌توان به آن برسیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها