X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 شهریور 1392, 14:47
کد خبر: 4628
خبرنگار: espadana
نظرات: 2

اعلام رده‌بندي تيم‌هاي باشگاهي جهان

اعلام رده‌بندي تيم‌هاي باشگاهي جهان اعلام رده‌بندي تيم‌هاي باشگاهي جهان
در تازه‌ترين رده‌بندي سايت اطلاعات باشگاه‌هاي جهان (FOOTBALL DATABASE) تا تاريخ 25 شهريور 92 تيم فوتبال استقلال که در اعلام قبلي از سوي اين سايت تا رده 112 جهان سقوط کرده بود با 8 پله سقوط ديگر به رده 120 جهان رسيد.

به گزارش فارس،در رده‌بندي جديد پس از استقلال و در بين تيم‌هاي ايراني مانند اعلام قبلي همچنان تيم‌هاي سپاهان، تراکتورسازي، فولاد و پرسپوليس قرار گرفتند.

در رده بندي جديد اعلامي سپاهان با 12 پله صعود در جايگاه 155 جهان قرار گرفته و تراکتورسازي نيز با 5 پله سقوط به رده 284 رسيد.

همچنين فولاد خوزستان با 3 پله صعود تا رده 423 جهان بالا رفت و پرسپوليس هم با 6 پله صعود ديگر به رده 436 جهان رسيد.

در بين تيم‌هاي آسيايي نيز الهلال عربستان، گوانگژوي چين و اف سي سئول و الشباب عربستان به ترتيب اول تا چهارم شدند و استقلال با يک پله نزول ديگر در رده پنجم آسيا ايستاد. پرسپوليس هم در بين تيم‌هاي آسيايي در رده سي و نهم قرار دارد.

بوريرام تايلند، حريف اسقلال در يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا نيز با قرار گرفتن در رتبه 217 جهان و 4 پله صعود اختلاف خود با استقلالي‌ها را کمتر از گذشته کرد.

در رده‌بندي جديد بايرن مونيخ همچنان در رده اول تيم‌هاي باشگاهي جهان قرار دارد و پس از اين تيم هم مانند آخرين اعلام اين سايت، رئال مادريد و بارسلونا همچنان دوم و سوم هستند.

دورتموند، پورتو، يوونتوس، منچستريونايتد، پاري‌سن‌ژرمن، چلسي و آرسنال نيز ساير تيم‌هايي هستند که به ترتيب رده‌بندي تيم‌هاي چهارم تا دهم جهان را در اين جدول شامل مي‌شوند.

فرمول حضور تيم‌ها در اين رده‌بندي به امتيازات تيم‌ها بر مبناي برد، باخت و تساوي در رقابت‌هاي باشگاهي و قاره‌اي در طي يک سال گذشته مربوط شده و در رده‌بندي، نتايج يکسال محسوب مي‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها