X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 شهریور 1392, 15:37
کد خبر: 4630
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 6

افشین:‌ آن‌هایی که به من توهین کردند هوادار فولاد نبودند/تا به امروز به پرسپولیس گل نزده‌ام

افشین:‌ آن‌هایی که به من توهین کردند هوادار فولاد نبودند/تا به امروز به پرسپولیس گل نزده‌ام افشین:‌ آن‌هایی که به من توهین کردند هوادار فولاد نبودند/تا به امروز به پرسپولیس گل نزده‌امآرش افشین،‌ مهاجم سپاهان شروع خوبی در لیگ برتر داشت و در هفته دوم مقابل استقلال موفق به گلزنی شد. او اما رفته رفته افت کرد و نتوانست توقعات هواداران سپاهان را برآورده کند. افشین خودش هم قبول دارد که انتظارات را برآورده نکرده ولی او شرایط فعلی‌اش را مناسب می‌داند.

افشین همچنین ابراز امیدواری کرد در دیدارهای آینده نمایش خوبی در ترکیب سپاهان داشته باشد، گفت‌وگویی که مشروح آن در زیر می‌آید:

چرا سپاهان در هفته‌های اخیر نوسان داشته است؟

به نظر من چند دلیل باعث شد که این اتفاق بیفتد. سپاهان چند بازیکن کلیدی مثل محمدرضا خلعتبری را از دست داد و متاسفانه سوکای هم مصدوم شد. بعد از آن نویدکیا زانوی خود را جراحی کرد و رفتن جباری هم مشکلات ما را بیشتر کرد. الان نبود محرم و مجتبی کاملاً احساس می‌شود و این موضوع مشکلات را بیشتر کرده است. از طرفی نفرات جدید هنوز با تیم هماهنگ نشده‌اند ولی هماهنگی خط دفاعی بهتر شده است. من فکر می‌کنم با اضافه شدن بازیکنان مصدوم شرایط بهتر شود.

چرا خودت در حد انتظار ظاهر نشدی؟

من از عملکردم راضی نیستم ولی تلاش می‌کنم شرایط بهتر شود. یکسری مشکلات پیش آمد که باعث شد در حد انتظار نباشم. از طرفی یک بیماری داشتم که شرایط بدنی‌ام را در حالت افت قرار داد. الان اما خوشبختانه وضعیت خوبی دارم و منتظر تصمیم کادرفنی هستم تا بتوانم عملکرد خوبی در سپاهان داشته باشم.

در مورد بازی سپاهان - پرسپولیس چه صحبتی داری؟

بازی با استقلال و پرسپولیس همیشه شرایط خاص خودش را دارد. ما بازی سختی داریم چون پرسپولیس از لحاظ روحی و آمادگی فنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و فوتبال با نظمی ارائه می‌دهد. با این حال ما سپاهان هستیم و به چیزی جز گرفتن 3 امتیاز فکر نمی‌کنیم. نتیجه قابل پیش بینی نیست ولی امیدوارم با حمایت هواداران پیروز شویم.

فکر می‌کنی سپاهان در چه زمینه‌هایی نسبت به پرسپولیس برتری داشته باشد؟

ما میزبان هستیم و این یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود. خوشبختانه وضعیت سپاهان بهتر شده و ما امیدواریم که 3 امتیاز را بگیریم.

تا به امروز چندبار به پرسپولیس گل زده‌ای؟

متاسفانه تا به امروز به پرسپولیس گل نزده‌‎ام. همه فوتبالیست‌ها دوست دارند گل بزنند و فرقی ندارد که در کدام مسابقه باشد. با این حال امیدوارم سپاهان برنده بازی روز جمعه باشد، چرا که رسیدن به این هدف برای من از هر چیز مهم‌تر است.

چرا در بازی استقلال خوزستان - سپاهان در اهواز به تو از سوی تماشاگران توهین شد؟

متاسفانه در بازی با استقلال خوزستان یک عده تماشاگر از دقیقه یک تا 90 هر چه دل‌شان خواست به من گفتند. فقط می‌توانم بگویم متاسفم ولی آنهایی که به من توهین کردند طرفداران فولاد نبودند بلکه طرفداران استقلال بودند. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم و بابت رفتاری که کردند متاسفم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها