X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 شهریور 1392, 17:47
کد خبر: 4641
خبرنگار: majidsad
نظرات: 2

اختلاف نظر در ارتباط با کادر فنی دلیل استعفای رحیمی بود

اختلاف نظر در ارتباط با کادر فنی دلیل استعفای رحیمی بود اختلاف نظر در ارتباط با کادر فنی دلیل استعفای رحیمی بود
قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: اختلاف نظر در ارتباط با کادر فنی وجود داشت که آقای رحیمی استعفا داد.

مسعود تابش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با استعفای علیرضا رحیمی اظهار کرد: آقای رحیمی استعفای خود را به صورت مجدد به باشگاه ارائه دادند و از این باشگاه رفتند.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل استعفای رحیمی چه بود گفت: چرای این قضیه را بگذارید برای فردا، وی شرایطی داشتند در ارتباط با کادر فنی و به هرحال اختلاف سلیقه‌ای در این ارتباط وجود داشت که منجر به استعفای وی شد اما باید بگویم هیچکس در باشگاه و هیئت مدیره تمایلی به این نداشت که رحیمی از سپاهان جدا شود و همه از این موضوع ناراحت هستند و اینکه چرا رحیمی استعفا داد را باید از خود وی سوال کنید.

قائم مقام باشگاه سپاهان ادامه داد: من تنها این نکته را می‌دانم که با تمام اصراری که برای ماندن رحیمی در سپاهان داشتیم، وی کلیدها و ماشین را تحویل داده و رفتند.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر مسئول باشگاه چه کسی است افزود: من با توجه به سمتی که در باشگاه دارم فعلا مسئولیت باشگاه را برعهده دارم.

تابش در ادامه به بازی این هفته تیمش برابر پرسپولیس اشاره و تاکید کرد: آماده این دیدار هستیم و در صورتی‌که یکی دو بازیکن ما در این دیدار برسند گمان می‌کنم بازی خوبی را شاهد باشیم و تیم ما هم به دنبال کسب سه امتیاز است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها