X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 شهریور 1392, 20:43
کد خبر: 4646
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 7

ترابیان: تا این لحظه جباری از سپاهان جدا شده است/ وی حتی حاضر است پول را برگرداند

ترابیان: تا این لحظه جباری از سپاهان جدا شده است/ وی حتی حاضر است پول را برگرداند علی ترابیان در خصوص استعفا علیرضا رحیمی از مدیرعاملی باشگاه سپاهان اصفهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: ایشان دو سال برای باشگاه سپاهان زحمت کشیدند و به خاطر خستگی و فشار کار چندین بار استعفا دادند که در نهایت در نشست هیات مدیره شب گذشته اعضا با این استعفا موافقت کردند.

وی با رد شایعه حضور محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه، اعلام کرد مدیرعامل جدید طی روزهای آینده معرفی خواهد شد و اظهار داشت: سپاهان باشگاهی است که پیشینه چند ساله داشته و طبق برنامه‌ریزی کارهایش را پیش می‌برد. قطعا این تغییرات خللی در برنامه‌های باشگاه سپاهان ایجاد نمی‌کند.

رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان در ادامه یادآور شد: هیات مدیره در جریان امور باشگاه قرار داشته است و تصمیمی که می‌گیرد، بر اساس مصالح باشگاه است. قطعا علیرضا رحیمی در هیات مدیره باقی می‌ماند، هر چند اجباری به حضور ایشان نیست. البته روزهای آینده مدیرعامل یا سرپرست معرفی خواهد شد.

وی در خصوص آخرین وضعیت جباری هم خاطرنشان کرد: ایشان تشریف بردند اما در نشستی که با هم داشتیم به توافقاتی رسیدیم. ما آمادگی استفاده از این بازیکن را داشتیم اما شرایط طوری پیش رفت که تا این لحظه از باشگاه سپاهان جدا شده‌اند.

ترابیان ادامه داد: البته خود مجتبی جباری اعلام کرده، می‌توانید از من شکایت کنید و دست باشگاه را در این خصوص باز گذاشته است. واقعا جباری نتوانست با باشگاه همکاری کند، اما رفتار او به نحوی بود که حتی اعلام کرد حاضر است پول را برگرداند، به همین دلیل به صورت کاملا دوستانه و توافقی از سپاهان جدا می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا با این شرایط از زلاتکو کرانچار حمایت می‌کنید؟، تاکید کرد: کرانچار شدیدا مورد حمایت هیات مدیره و مدیران باشگاه سپاهان است. نه تنها ایشان بلکه تمام بازیکنان که امسال به باشگاه سپاهان آمده‌اند، مورد حمایت قرار دارند.

رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان اصفهان در مورد اینکه گفته می‌شد رحیمی قصد داشته است ابراهیم‌زاده را جانشین کرانچار کند و مخالفت هیات مدیره با این تصمیم یکی از دلایل جدایی‌اش بوده، تصریح کرد: آقای رحیمی خودش از کادرفنی حمایت کرد و در ابتدای فصل قرارداد این مربی را تمدید کرد، پس دلیلی نداشت بخواهد تغییری در کادر فنی ایجاد کند. دلیل استعفای علیرضا رحیمی خستگی و فشار کار بود و دلیل دیگری نداشت.

وی با بیان اینکه هیات مدیره باشگاه و کارخانه فولاد مبارکه به خاطر زحمات این دو ساله از رحیمی تقدیر و تشکر ویژه دارد، اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ها با بیان شایعاتی غیرمستند و ناصحیح می‌خواهند برای باشگاه حاشیه‌سازی کنند. من از همه می‌خواهم اگر خبری را برای باشگاه می‌زنند، نام منبع خبر را اعلام کنند.

ترابیان در خصوص اینکه برخی‌ها خبر می‌دهند و نمی‌خواهند نامشان افشا شود، یادآور شد: اگر خبری درست است و می‌خواهیم آن را اعلام کنیم، پس بهتر است نام فرد را منتشر کنیم. متاسفانه همین عدم اطلاع رسانی صحیح باعث شده افکار عمومی نسبت به باشگاه خراب شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است تا قبل از دیدار با پرسپولیس سرپرست یا مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان اعلام شود؟، اظهار داشت: قطعا مدیرعامل به زودی اعلام می‌شود اما نمی‌ توان برای آن زمانی در نظر گرفت. باشگاه سپاهان باشگاه است نه تیم و مدیرعاملی باید انتخاب شود که به خوبی همه تیم‌ها را هدایت و به اهدافشان برساند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در پایان گفت: تیم فوتبال سپاهان اصفهان توسط سرپرست و کادر فنی اداره می‌شود و در تیم‌های دیگر هم این موضوع وجود دارد. بار دیگر تاکید می‌کنم مدیرعامل سپاهان مدیرعامل تیم نیست بلکه باید باشگاه را اداره کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها