X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 شهریور 1392, 20:54
کد خبر: 4648
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 3

در حاشیه محکومیت 100 میلیون تومانی / حمودی: مطمئن باشید کوتاه نمی آیم و تا پایان پیگیر این پرونده هستم

در حاشیه محکومیت 100 میلیون تومانی / حمودی: مطمئن باشید کوتاه نمی آیم و تا پایان پیگیر این پرونده هستم در حاشیه محکومیت 100 میلیون تومانی / حمودی: مطمئن باشید کوتاه نمی آیم و تا پایان پیگیر این پرونده هستم
رسانه ها و مردمی که از دهنوی انتقاد می کنند، از خود بپرسند که چرا تا دو-سه سال پیش، دهنوی چنین مشکلاتی نداشت؟

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال به نقل از گل حکومیت 100 میلیون تومانی علی حمودی در برابر شکایت مهران عالیپور مدیر برنامه های بازیکنان که مقیم کشور کانادا است، با واکنش مدافع باشگاه سپاهان روبرو شد و حمودی در گفت و گو با سایت گل حرف های جالبی مطرح کرد. در حالی که سایر پرونده های مالی مدت هاست در فدراسیون فوتبال خاک می خورد، رأی این پرونده به سرعت صادر شد تا در صحبت های علی حمودی بخش کوچکی از زوایای پنهان فوتبال ایران عیان شود. متن صحبت های مدافع سپاهان درباره این پرونده و سایر مسائل را در این مصاحبه مرور کنید.


درباره رأی کمیته انضباطی صحبت کن.
نمی دانم چه باید بگویم. اصلاً باورم نمی شد که این آقا از من شکایت کرده باشد؛ چه برسد به اینکه کمیته انضباطی هم سریع السیر این رأی را صادر کند. همین ابتدا بگویم که دلالان واقعی فوتبال ایران همین امثال عالیپور هستند که برای پول هر کاری می کنند. من در این داستان چوب انسانیت خودم را خوردم، اما مطمئن باشید کوتاه نمی آیم و تا پایان پیگیر این پرونده هستم.

می شود موضوع را از ابتدا و کمی واضح تر توضیح بدهی؟
بله. حدود یکی-دو سال پیش بود که این فرد از طریق دوستانم با من رابطه برقرار کرد. به عنوان اینکه خوزستانی الاصل است و می تواند در قبال انجام کارهای اداری ام، از من حق الزحمه ای بگیرد. من برای آن که نانی در سفره اش گذاشته باشم، قبول کردم و به اتفاق احمد آل نعمه یک برگ امضاء شده از ما گرفت که به عنوان مدیر برنامه کارهای ما را انجام دهد، اما یک قدم برای من برنداشت. در ادارات دارایی تهران و کرمان در مجموع بالای 200 میلیون تومان جریمه روی دستم ماند و ممنوع الخروجم کردند. از استقلال حدود 200 میلیون تومان طلبکارم و پولم را ندادند. این همه ضرر را به خاطر بی توجهی و کم کاری این آقا خوردم و حالا رفته با استفاده از برگه ای که داشته شکایت کرده و خیلی سریع حکم 100 میلیونی هم گرفته است.

مگر مدیر برنامه نباید درصدی از قرارداد بازیکن را بگیرد؟
قطعاً باید بگیرد اما به شرطی که کاری انجام دهد. نه اینکه بعد از گرفتن یک امضاء از بازیکن برود در کشور کانادا زندگی اش را بکند و فقط وقت پول گرفتن پیدایش شود. من که نیازی به تیم پیدا کردن ندارم و تیم ها مستقیماً با من صحبت می کنند. مدیر برنامه باید پیگیر کارهایی نظیر دریافت مطالبات بازیکن و کارهای اداری اش باشد. اگر این آقا دلسوز من بود، آن جریمه 200 میلیون تومانی مالیات گردنم نمی افتاد. اگر عالیپور مدیر برنامه واقعی است، طلب 200 میلیون تومانی ام را از استقلال می گرفت و بعد می گفت در قبال کاری که انجام داده ام، حق الزحمه ام را بده. واقعاً این آقایان که به خودشان لقب مدیر برنامه می دهند، چه کاری برای بازیکنان می کنند؟ اینکه نمی شود شما از ده ها بازیکن لیگ برتری برگه های امضاء شده بگیری و به جای پیگیری مشکلات بازیکن، بروی آن سوی دنیا خوش باشی و با سه سوت از طرف کمیته انضباطی چنین حکم هایی صادر شود. عالیپور هر روز می آمد و التماس می کرد که در کنارم باشد و حق الزحمه ای بگیرد. من هم دلم برایش سوخت، چون آن موقع که مثل الان یک لشکر بازیکن را در اختیار خودش نگرفته بود. الان بازیکنان دیگری هم هستند که آن ها هم مشکل پیدا کرده اند یا به زودی پیدا می کنند.

بازیکن خاصی را نام می بری؟
ببینید چه کسی قاسم دهنوی را تبدیل به سوژه رسانه ها کرد؟! چرا این آقا هر سال از طرف دهنوی با چند تیم قرارداد می بندد؟ چرا شجاع خلیل زاده با مشکل مشابه روبرو شد و همزمان با چند تیم قرارداد داشت؟ رسانه ها و مردمی که از دهنوی انتقاد می کنند، از خود بپرسند که چرا تا دو-سه سال پیش که فوتبال ایران گرفتار عالیپور نشده بود، دهنوی چنین مشکلاتی نداشت؟ بعضی مسائل هست که نمی شود در اینجا گفت اما می روم نزد مسئولان فدراسیون فوتبال و به آن ها توضیح می دهم که چه خبر است.

مگر شاکی شما همان مدیر برنامه هایت نیست که به خاطر وی با مسئولان استقلال درگیر شدی؟
دقیقاً به همین دلیل ناراحتم. روزی که به دفتر باشگاه استقلال رفتم، به من گفتند که عالیپور طبق دستور فتح الله زاده حق ورود به دفتر باشگاه را ندارد. من به حکم انسانیت و اینکه جلوی چند نفر شخصیت وی تخریب شد، از این آقا دفاع کردم و گفتم اگر راهش ندهید، من هم داخل نمی روم. با وجودی که برای عقد قرارداد به باشگاه استقلال رفته بودم، داخل دفتر فتح الله زاده نرفتم. آن کاری که برای حفظ شخصیت عالیپور کردم، با میلیاردها تومان قابل قیاس نیست اما دیدید که برای این آدم فقط پول مهم است. از دیروز هر کس با من تماس می گیرد، این موضوع را به رخ من می کشد و می گوید دیدی عالیپور چه شکلی جواب محبت هایت را داد؟

چرا از طریق قانونی پیگیر موضوع نمی شوی؟
همین امروز اقدام می کنم. برای ارجاع پرونده به کمیته استیناف وکیل گرفته ام. از طریق مراجع قضائی هم شکایت خواهم کرد و البته باید مسئولان فدراسیون فوتبال را در جریان برخی مسائل بگذارم که در اینجا قابل گفتن نیست. اجازه بدهید یک سری صحبت ها بعداً بیان شود.

از بازی تیمت مقابل استقلال خوزستان و شرایط سپاهان بگو.
خدا را شکر عالی بازی کردیم و برنده شدیم. استقلال خوزستان برابر تیم های بزرگ نتایج خوبی گرفته بود اما توانستیم این تیم را در اهواز شکست دهیم و الان شرایط روحی تیم ما برای بازی با پرسپولیس خیلی خوب است. برابر پرسپولیس هم به پیروزی فکر می کنیم.

درباره شعارهای تماشاگرانی که از رفتن آرش افشین به سپاهان ناراحت بودند چه نظری داری؟
من به همه هواداران اهوازی احترام می گذارم. اهواز شهر ماست و همه مردم آن را دوست دارم اما نباید چنین شعارهایی علیه آرش داده می شد. بازیکنان خوزستانی دوست دارند برای تیم شهرشان بازی کنند اما گاهی مسائلی پیش می آید که هواداران از آن خبر ندارند. البته در بازی مقابل استقلال خوزستان یک تعداد از هواداران هم علیه من شعار دادند. شاید ناراحت بودند که از استقلال تهران جدا شدم و به سپاهان رفتم.

از احساست در باشگاه سپاهان و البته موضوع جدایی مدیرعامل صحبت کن.
خدا را شکر، من در اصفهان راحت هستم و مشکل خاصی ندارم. آقای رحیمی قراردادش تمام شده، ولی امیدوارم که در رأس باشگاه باقی بماند. رحیمی یک مدیرعامل دلسوز و یک انسان باشخصیت است که حرف هایش را بدون تعارف و صادقانه مطرح می کند و باشگاه را به خوبی مدیریت می کند.

از وضعیت مجتبی جباری خبر داری؟
مجتبی با مربیان و بازیکنان یا کادر مدیریت باشگاه مشکلی ندارد. من با جباری صحبت کردم؛ او احساس می کند که به کمی استراحت نیاز دارد تا از نظر روحی بتواند شرایط بهتری برای بازی کردن داشته باشد. جباری اگر کنار ما باشد، سپاهان کامل تر خواهد شد.

در پایان اگر صحبتی مانده.
فقط می خواستم به بازیکنان جوانی که در ابتدای راه قرار دارند، توصیه کنم که مراقب اطراف خود باشند تا دچار یک سری مشکلات نشوند. یک سری آدم ها با خواهش و التماس خودشان را به بازیکنان می چسبانند و نان و نمک آن ها را می خورند اما بعداً مشکلاتی درست می کنند که بازیکن نمی تواند روی فوتبال تمرکز کند
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها