X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 شهریور 1392, 01:28
کد خبر: 4655
خبرنگار: عشق قمیشی
نظرات: 8

اختصاصی طوفان زرد: آمار کامل عملکرد طلایی پوشان تا پایان هفته نهم

اختصاصی طوفان زرد: آمار کامل عملکرد طلایی پوشان تا پایان هفته نهم اختصاصی طوفان زرد: آمار کامل عملکرد طلایی پوشان تا پایان هفته نهم
با گذشت نه هفته از رقابت های لیگ برتر عملکرد بازیکنان سپاهان را در جدول زیر مقایسه می کنیم:
تهیه و تنظیم: محمود دلوچئی
اختصاصی طوفان زرد: آمار کامل عملکرد طلایی پوشان تا پایان هفته نهم
برترین ها در خطوط:
تیم های استقلال تهران، فولاد خوزستان و نفت تهران با 13 گل زده بهترین خط حمله را دارا می باشند. سپاهان با 11 گل زده در جایگاه پنجم قرار دارد که نسبت به هفته گذشته 5 پله صعود داشته است. بدترین خط حمله تا پایان این هفته از آن مس کرمان است که تنها 4 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده.
بهترین خط دفاعی را هم چنان پرسپولیس با تنها دریافت 3 گل از حریفان دارا می باشد. سپاهان نیز با 7 گل دریافتی و با یک پله صعود نسبت به هفته قبل، در رتبه سوم این رده بندی قرار می گیرد. عنوان ضعیف ترین خط دفاعی را فجر سپاسی با 14 گل خورده به خود اختصاص داده است.

میزبان ها و میهمان ها:
تیم های فولاد خوزستان با کسب 12 امتیاز از 4 بازی و هم چنین پرسپولیس تهران با کسب 15 امتیاز از 5 بازی خانگی خود (تا پایان هفته نهم) بهترین میزبانان هستند. سپاهان با 2 برد، یک شکست و یک تساوی مشترکا با تیم های استقلال تهران و سایپای البرز در جایگاه چهارم قرار دارد.
در این رده بندی ذوب آهن با سه پله صعود در جایگاه هفتم است.
هم چنین راه آهن سورینت با کسب تنها سه امتیاز از 5 بازی که در خانه خود انجام داده ضعیف ترین میزبان لیگ تا قبل از آغاز هفته دهم می باشد.


اما در رده بندی تیم های میهمان تراکتورسازی تبریز با کسب 10 امتیاز از 5 بازی خارج از خانه خود بهترین عملکرد را داشته. سپاهان نیز پس از پیروزی در برابر استقلال خوزستان با کسب 8 امتیاز از 5 بازی خارج از خانه در جایگاه سوم قرار دارد.
ذوب آهن در این رده بندی نیز در جایگاه نهم قرار گرفته که نسبت به هفته قبل یک پله صعود داشته است.
ضعیف ترین تیم میهمان نیز فجر سپاسی شیراز می باشد که از 4 بازی خارج از خانه خود تنها یک امتیاز کسب کرده.


رنکینگ کلی بازیکنان در لیگ:
دروازه بانان:
تا پایان هفته نهم 26 دروازه بان درون دروازه های تیم ها قرار گرفته اند که محمد باقر صادقی دروازه بان فصل قبل سپاهان که در این فصل سنگربان تیم سایپا می باشد بهترین عملکرد را تا به اینجا داشته و در صدر رده بندی دروازه بانان قرار دارد.
در این رده بندی رحمان احمدی در جایگاه ششم دیده می شود:


مدافعین:
تا کنون در این فصل بالغ بر 90 مدافع در تیم های مختلف بازی کرده اند که در این بین سید جلال حسینی از تیم پرسپولیس در صدر مدافعین قرار دارد. مدافعین سپاهان در این هفته به لطف عملکرد خوبی که در برابر استقلال خوزستان داشتند صعود چشمگیری نسبت به هفته گذشته داشته اند:


هافبک ها:
تا پایان هفته نهم 138 بازیکن در خط میانی تیم های مختلف فرصت بازی داشته اند که بختیار رحمانی تا به این جا برتر از سایرین بوده است.


مهاجمین:
لوسیانو پریرا تا پایان این هفته، در بین 84 مهاجمی که تاکنون فرصت حضور در بازی ها را پیدا کرده اند، بهترین مهاجم بوده است:


برترین گلزنان:
رضا نوروزی از نفت تهران – محمد غلامی از سپاهان(5 گل)
غلامرضا عنایتی از صبای قم – مهرداد بایرامی از گسترش فولاد - مهدی رجب زاده از ذوب آهن – لوسیانو پریرا از فولاد خوزستان (4 گل)

بیشترین پاس گل:
عادل کلاه کج از استقلال خوزستان – جواد نکونام از استقلال تهران – کریم انصاری فرد از تراکتورسازی تبریز (3 پاس)
مسعود حسن زاده از داماش گیلان – شاهرخ شمس از استقلال خوزستان – وحید امیری از نفت تهران – رسول نویدکیا از نفت تهران – قسام حدادی فرد از ذوب آهن اصفهان – محسن مسلمان از ذوب آهن اصفهان - پیام صادقیان از پرسپولیس – غلامرضا عنایتی از صبای قم – بختیار رحمانی از فولاد خوزستان – وحید اسماعیل بیگی از مس کرمان - روح اله سیفی از داماش – لوسیانو پریرا از فولاد خوزستان – محسن مسلمان از ذوب آهن – احسان حاج صفی از سپاهان (2 پاس)

خشن ترین بازیکنان (بر اساس دریافت کارت)
علیرضا نظیف کار از داماش (4 کارت زرد)
مرتضی اسدی از تراکتورسازی تبریز – قاسم حدادی فر از ذوب آهن – روزبه شاه علی دوست از سایپا – سیامک کوهنورد از فجر سپاسی شیراز- اسماعیل علی شیرازی از مس کرمان – محمد طیبی از استقلال خوزستان – امید عالیشاه از پرسپولیس (2 کارت زرد و یک کارت قرمز)
پژمان منتظری از استقلال –امید ابراهیمی از سپاهان – اروین بولکو از سپاهان – سپهر حیدری از ذوب آهن – محمد رضا مهدوی از داماش – سهراب بختیاری زاده از استقلال خوزستان – مهدی کیانی از تراکتورسازی – مهدی مومنی از صبای قم – مسعود حسن زاده از داماش گیلان – عبداله کرمی از فولاد خوزستان – رضا حقیقی از پرسپولیس – پیروز قربانی از راه آهن – خالد شفیعی از گسترش فولاد – حسین کعبی از استقلال خوزستان (3 کارت زرد)

تیم های اخلاق (به لحاظ دریافت کارت):
تیم نفت تهران با دریافت 9 کارت زرد و یک کارت قرمز در صدر تیم های اخلاق این فصل تا پایان هفته نهم فرار گرفته ایت. سپاهان با دریافت بیست کارت زرد در جایگاه سیزدهم قرار دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها