X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 شهریور 1392, 09:33
کد خبر: 4658
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 6

بزيک: سپاهان کار سختي در پيش دارد

بزيک: سپاهان کار سختي در پيش دارد ادموند بزيک درباره بازي روز جمعه سپاهان و پرسپوليس در هفته دهم ليگ برتر عنوان کرد: بازي هاي پرسپوليس و سپاهان تا آنجا که من به ياد دارم هميشه پرگل و جذاب بوده اند.سپاهان در اين فصل فراز و نشيب داشته اما الان وضعيت بهتري دارد.پرسپوليس هم روند صعودي اش را در اين هفته طي کرده است.چيزي که مي توانم بگويم اين است که اين مسابقه از دربي قشنگ تر خواهد بود.

به نقل از اوج، وي در پيش بيني اش از نتيجه بازي گفت:در نگاه اول با توجه به اينکه بازي در اصفهان برگزار مي شود و سپاهان از شرايط ميزباني بهره مي برد شايد اين تيم جلوتر به نظر برسد اما از نظر من اين تيم کار بسيار سختي مقابل پرسپوليس در پيش خواهد داشت.در کل اميدوارم اين مسابقه جور دربي را بکشد و بازي خوبي را ببينيم.

وي ادامه داد:از بازي پرسپوليس و استقلال چند روز گذشته و زياد دوست ندارم درباره آن حرفي بزنم اما واقعيت اين است که آنچه در اين مسابقه ديديم پتانسيل فوتبال مان بود.حالا بر فرض مثال بازي هاي ديگري که در ليگ برتر ما انجام مي شود چه کيفيتي دارد که اين بازي نداشت.هرچند اعتقاد دارم اين مسابقه نسبت به خيلي از بازي هاي قبلي دو تيم سطح پايين تري داشت.مي توانم بگويم کيفيت اين مسابقه متوسط رو به پايين بود.

بزيک افزود: شايد اينجا اين سوال مطرح شود که چرا وقتي ما بازي مي کرديم بازي ها پرگل تر بودند و برد و باخت بيشتري در مسابقات شکل مي گرفت.به نظر من آن زمان استرس شکست اين قدر بالا نرفته بود.من واقعا در ساق بازيکنان دو تيم استرس بالا را در دربي ديدم.انگار واقعا آنها حاضرند تا چند سال همين طوري بازي هايشان بيايد و برود ولي نبازند.متاسفانه يا خوشبختانه بازيکنان پرسپوليس و استقلال خيلي نسبت به هم حساس شده اند.

وي درباره بهترين خاطره اش از بازي هاي پرسپوليس و سپاهان گفت:من هم خاطره خوب در بازي با پيراهن پرسپوليس مقابل سپاهان دارم و هم خاطره خوبي از زمانيکه با سپاهان مقابل پرسپوليس بازي کردم دارم.سال 82،در آن بازي که 3_3 شد،من دو گل با پيراهن سپاهان به پرسپوليس زدم.سال 77 هم با پيراهن پرسپوليس دو گل به آرمناک زدم.در مجموع بازي اين دو تيم را هميشه دوست داشته ام.

بزيک که سال گذشته در کادر فني يحيي گل محمدي در نيم فصل دوم ليگ برتر با پرسپوليس همکاري داشت درباره تفاوت تيم هاي فصل جاري و فصل گذشته عنوان کرد:به نظر من نبايد کار اين دو مربي را با هم مقايسه کرد.وقتي تيم را از آغاز فصل تحويل نمي گيري،مثل اين مي ماند که به يک خبرنگار بگويند مطلبي را که فرد ديگري آغازش را نوشته است،تمام کن.اين ممکن است اما مطلوب نيست.نبايد درباره کار گل محمدي بي انصافي کرد.

وي ادامه داد:يحيي در پرسپوليس خيلي زحمت کشيد و مي توانم بگويم خون دل خورد اما تفکر نتيجه گيري باعث شد او دچار مشکل شود.من الان در پرسپوليس نيستم و هرگز اينطور فکر نمي کنم که چون حالا نيستم اين تيم نتيجه نگيرد.اين تيم مال هوادارانش است و اميدوارم نتيجه بگيرد.گل محمدي هم يک پرسپوليسي است و تفکرش همين است.الان هم که رفته هيچوقت عليه تيمش موضع گيري نکرده است.

بزيک افزود:نتايجي که گل محمدي در پرسپوليس گرفت،نتايج خوبي بود و تيم بازي هاي خوبي هم ارائه مي کرد اما همان تفکر نتيجه گيري باعث عدم ثبات شد.اگر ما در پنالتي شانس بهتري نسبت به سپاهان داشتيم يحيي بهترين مربي دنيا مي شد.هادي نوروزي که در همه تمرينات پنالتي هايش را چشم بسته گل مي کرد،توپ را از دست داد.فوتبال همين است.چرا با يک شکست بايد همه چيز را به هم ريخت.وقتي کسي مي گويد پرسپوليس حتما بايد قهرمان شود سوال پيش مي آيد که چرا و با چه کيفيتي بايد اين اتفاق بيفتد؟از 16 تيم حاضر در ليگ برتر همه مي خواهند قهرمان شوند اما بايد ديد اين تيم پتانسيلش را دارد يا نه.

وي تاکيد کرد:پرسپوليس امسال بازيکن باارزش و گرانقيمتي مثل:محمد رضا خلعتبري را دارد.اگر اين بازيکن سال گذشته در پرسپوليس بود و در همان بازي فينال جام حذفي به جاي اينکه در تيم حريف بازي کند در تيم ما بود،اتفاقات خوبي براي ما رخ مي داد و شايد همه چيز عوض مي شد.البته سال گذشته هم پرسپوليس بازيکنان خوبي داشت اما مشکل اين بود که خود يحيي در آغاز فصل تيم را نبسته بود.

بزيک درباره انتقادات تند بهروز رهبري فرد از برخي بازيکناني که در اين فصل به پرسپوليس پيوستند اظهار داشت:من وارد اين بحث نمي شوم.بازيکنان جديد پرسپوليس همه خوب هستند.

سرمربي تيم اميد سورينت درباره وضعيت اين تيم در رقابت هاي باشگاههاي تهران گفت: تا امروز وضعيت ما خوب بوده است.دوم جدول هستيم و سعي مي کنيم در ادامه فصل روند بهتري هم داشته باشيم.من در فوتبال وقتي بازي مي کردم و حالا که کار مربيگري را دنبال مي کنم،هرگز دنبال حاشيه و پشت پرده نبودم.سعي کردم سالم کار کنم.چند سال از فوتبال دور بودم ولي به دنبال هيچ واسطه اي نرفتم.دوست دارم از محمود کلهر که مدير آکادمي باشگاه راه آهن است سوال کنيد که حضورم در تيم اميد اين باشگاه چگونه اتفاق افتاد.با من تماس گرفتند و يکي،دو روز تمرينات را ديدم و پذيرفتم.دوست دارم پله پله جلو بروم.چند ماه بعد مي خواهم به کلاس B بروم و دوست دارم همين روند را بي سر و صدا طي کنم و به اهدافم برسم.

بزيک درباره نتايج ضعيف تيم سورينت در ليگ برتر گفت: من فکر مي کنم الان زود است بخواهيم درباره تيم صحبت کنيم چون فرصت زيادي تا پايان فصل باقي مانده و به نظر من شرايط عوض مي شود.من بازي راه آهن با تيم فجر را ديدم. فکر مي کنم 8 موقعيت صد در صد گل داشت اما در نهايت يکي از آنها هم گل نشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها