X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 شهریور 1392, 10:43
کد خبر: 4663
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 4

مدیرعامل فولادمبارکه در تمرین/ بحث داغ جانشین رحیمی بین هواداران

مدیرعامل فولادمبارکه در تمرین/ بحث داغ جانشین رحیمی بین هواداران به نقل از ایمنا، تمرین عصر امروز (دوشنبه) تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۱۷:۳۰ در زمین چمن مجموعه جروکان برگزار شد که با توجه به حواشی مربوط به استعفای رحیمی با استقبال هواداران برگزار شد.
مصدومیت شجاع/ حضور سوکای و یعقوب
در این تمرین بازیکنان پس از گرم کردن زیر نظر کرانچار به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند و در بخش پایانی تمرین نیز به دو تیم تقسیم شدند و در زمینی با ابعاد کوچک‌تر یک بازی دستگرمی برگزار کردند.
مسئله نگران کننده برای سپاهانی‌ها مصدومیت شجاع خلیل زاده بود که با تیم تمرین نکرد و خیلی نرم چند دور کنار زمین زد و سپس همراه پزشک تیم محل تمرین را ترک کرد تا برای بهبود به اتاق پزشکان تیم در کنار محل تمرین بروند.
همچنین امروز جواهیر سوکای و یعقوب کریمی نیز حضور داشتند که البته همراه تیم تمرین نکردند و فقط در سالن بدنسازی و اتاق پزشک حضور داشتند. مهدی شریفی نیز دیگر غایب سپاهان بود.
گفتنی است حضور شجاع خلیل زاده در بازی برابر پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار گرفت اما یعقوب کریمی می تواند جزو 18 بازیکن بازی برابر پرسپولیس قرار بگیرد.
صحبت‌های دکتر سمیعی نژاد با هواداران و بازیکنان/ مدیرعاملی بیاورید که در ۹۰ کم نیاورد!
حضور مدیرعامل فولاد مبارکه بر سر تمرین مهم ترین اتفاق تمرین سپاهان بود. او که پس از گذشت تقریباً ۳۰ دقیقه از شروع تمرین در ورزشگاه حضور پیدا کرد در بدو ورود با ازدحام هواداران و سوالات زیاد آنها مواجه شد که البته او با حوصله به تمام سوالات آنها پاسخ داد و صحبت‌هایی هم برای هواداران انجام داد، او از هواداران خواست صبور باشند و وعده داد گزینه‌ای که تمام جوانب را داشته باشد به زودی به عنوان مدیرعامل معرفی می‌شود.
نکته جالب در خلال این صحبت‌ها خواهش یک هوادار بود که از دکتر سمیعی نژاد خواست مدیرعاملی بیاورد که در برنامه ۹۰ بتواند پاسخ رویانیان را بدهد و کم نیاورد!
مدیرعامل فولاد مبارکه سپس به محل تمرین رفت و پس از اتمام تمرین برای بازیکنان صحبت‌های نسبتاً طولانی را انجام داد همچنین هادی عقیلی نیز که در غیاب نویدکیا کاپیتان است خواسته‌هایی به نمایندگی از بازیکنان مطرح کرد. عقیلی همچنین پس از پایان صحبت‌های دکتر سمیعی نژاد صحبت نسبتاً طولانی با یکی از اعضای باشگاه داشت.
گفتنی است ترابیان، رییس هیئت مدیره و تابش، عضو هیئت مدیره به همراه هیئت همراه دکتر سمیعی نژاد نیز در تمرین حضور داشتند.
بحث بین هواداران/ چه کسی باید جانشین رحیمی باشد؟
بحثی که بین هواداران سپاهان در محل تمرین داغ بود بحث انتخاب جانشین رحیمی بود که امروز رسماً از سپاهان جدا شده بود. آنها که چندان هم از رفتن رحیمی بدشان نیامده بود از برخی گزینه‌های خاص اسم می‌آوردند و در صحبت‌های خود با مدیرعامل فولاد مبارکه نیز خواهان حضور او بودند.
تماشاگران همچنین پس از اینکه صحبت‌هایشان با مدیرعامل به پایان رسید به کنار زمین آمدند و تک تک بازیکنان را تشویق کردند و طبق معمول برای استقلال و پرسپولیس کری خواندند. آنها همچنین به شدت زلاتکو کرانچار، سرمربی و محمدرضا ساکت، مدیرعامل سابق باشگاه را تشویق کردند.
جشن تولد برای امید ابراهیمی
پس از پایان تمرین، بازیکنان در رختکن جشن تولد کوچکی برای امید ابراهیمی گرفتند که متولد ۲۵ شهریور سال ۶۶ است.
امید ابراهیمی چهارمین سال حضور خود را در سپاهان را تجربه می‌کند و یکی از بازیکنان اصلی زلاتکو کرانچار به حساب می‌آید، او در بازی دستگرمی نیز موفق به گلزنی شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها