X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 شهریور 1392, 10:47
کد خبر: 4664
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 6

بلیط فروشی جایگاه سپاهانی ها برای دیدار با پرسپولیس چهارشنبه و پنجشنبه انجام می شود/فقط ده درصد ورزشگاه در اختیار پرسپولیسی ها خواهد بود/ سپاهانی ها بلیط های خود را از دفتر کانون هواداران و فروشگاه سپاهان تهیه کنند

بلیط فروشی جایگاه سپاهانی ها برای دیدار با پرسپولیس چهارشنبه و پنجشنبه انجام می شود/فقط ده درصد ورزشگاه در اختیار پرسپولیسی ها خواهد بود/ سپاهانی ها بلیط های خود را از دفتر کانون هواداران و فروشگاه سپاهان تهیه کنند بلیط فروشی جایگاه سپاهانی ها برای دیدار با پرسپولیس چهارشنبه و پنجشنبه انجام می شود/فقط ده درصد ورزشگاه در اختیار پرسپولیسی ها خواهد بود/ سپاهانی ها بلیط های خود را از دفتر کانون هواداران و فروشگاه سپاهان تهیه کنندبلیط فروشی جایگاه سپاهانی ها برای حضور در دیدار فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس تهران چهارشنبه و پنجشنبه انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری سپاهان، طبق هماهنگی های به عمل آمده دفتر کانون هواداران سپاهان ( واقع در پل فلزی- خیابان حکیم نظامی- نرسیده به چهارراه حکیم نظامی) و همینطور فروشگاه سپاهان واقع در ارگ جهان نما(میدان امام حسین) در روز چهارشنبه 27 شهریورماه از ساعت 8 صبح تا 17 عصر و در روز پنجشنبه 28 شهریورماه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر انجام میشود.

گفتنی است مکان های ذکر شده فقط به جایگاه سپاهانی ها اختصاص دارد.

همچنین بلیط های مربوط به تیم پرسپولیس ساعت 9 صبح روزهای پنج شنبه و جمعه در ورزشگاه های پیروزی و تختی به فروش می رسد. فقط ده درصد ورزشگاه به تعداد 1000 بلیط در اختیار پرسپولیسی ها قرار می گیرد.

طبق هماهنگی های به عمل آمده هیچ گونه بلیط فروشی در روز بازی در ورزشگاه فولادشهر انجام نمی شود و هواداران قبل از حضور در فولاد شهر نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایند.

گفتنی است دیدار تیم های فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس تهران روز جمعه از ساعت 20 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.
درب ورزشگاه از ساعت 17 به روی تماشاگران باز می شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها