X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 شهریور 1392, 10:54
کد خبر: 4665
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 8

تابش: کسی مایل به جدایی رحیمی نبود/ منتظر نیم ‌فصلیم تا تکلیف جباری روشن شود

تابش: کسی مایل به جدایی رحیمی نبود/ منتظر نیم ‌فصلیم تا تکلیف جباری روشن شود تابش: کسی مایل به جدایی رحیمی نبود/ منتظر نیم ‌فصلیم تا تکلیف جباری روشن شودمسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور اعضای هیئت مدیره و مسئولان کارخانه سپاهان در تمرین دیروز این تیم گفت: با توجه به اینکه علیرضا رحیمی استعفا داد برای حمایت از تیم کلیه اعضای هیئت مدیره به همراه مسئولان کارخانه و مسعود سمیعی‌نژاد رئیس کارخانه در تمرین حاضر شده تا حمایت خود را از بازیکنان نشان دهند.

وی در مورد انتخاب محمد ترابیان به عنوان سرپرست باشگاه سپاهان عنوان کرد: به هر حال فعلا آقای ترابیان به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد تا ان‌شاء‌الله در آینده وضعیت باشگاه مشخص شود.

قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد اینکه چه زمانی هیئت مدیره تشکیل جلسه می‌دهد و مدیرعامل جدید مشخص خواهد شد، خاطر نشان کرد: فعلا جلسات هیئت مدیره به صورت هفتگی تشکیل می‌شود و به زودی مسئولان در این مورد تصمیم‌گیری خواهند کرد، همان‌طور که می‌دانید ترابیان رئیس هیئت مدیره است پس کارها بدون مشکل و به خوبی پیش می‌رود.

وی تأکید کرد: هیچکس مایل به جدایی علیرضا رحیمی نبود و او به خواست خودش از تیم کنار رفت، به هر حال تیم طبق روال تمریناتش را انجام می‌دهد و مشکل خاصی نیست.

تابش در مورد وضعیت مجتبی جباری و اینکه چه زمانی تکلیف او مشخص می‌شود عنوان کرد: به هر حال هنوز در مورد جباری تصمیم قطعی گرفته نشده و باید ببینیم در نیم فصل وضعیت او به چه شکلی می شود.

وی در پاسخ به این سؤال که با این شرایط مجتبی جباری تا نیم فصل در سپاهان بازی نخواهد کرد، خاطر نشان کرد: هنوز تصمیم قطعی در مورد او گرفته نشده و به احتمال فراوان در نیم‌فصل در این ارتباط تصمیم‌گیری می‌کنیم. باید ببینیم او تمایل به ماندن دارد یا نه و آن وقت در این مورد تصمیم‌ گیری می شود. به هر حال جباری بازیکن سپاهان است و مقداری هم از باشگاه پول گرفته اما هنوز این موضوع مشخص نیست و باید تا نیم فصل ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها