X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 شهریور 1392, 09:38
کد خبر: 4799
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 7

ترابیان: اعتراض به داوری در راستای آب‌های جادویی و دود در رختکن است/از قهرمانی ممنونیم

ترابیان: اعتراض به داوری در راستای آب‌های جادویی و دود در رختکن است/از قهرمانی ممنونیم محمد ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط سپاهان و پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس صحبت‌های زیر را بیان کرد.

فارس: در مورد پیروزی تیم‌تان مقابل پرسپولیس صحبت می‌کنید.

قبل از بازی به بچه‌ها گفته بودم 10 سال است پرسپولیس در اصفهان پیروز نشده و حدود صد هفته است که صدر جدول را ندیده است به همین خاطر شما می‌توانید مقابل این تیم به پیروزی برسید تا هم رکورد خود را حفظ کنید و هم جلوی صدرنشینی پرسولیس را بگیرید، این پیروزی که موجب شد از رده پنجم به رده دوم جدول برسیم به مردم اصفهان و بچه‌های کارخانه فولاد مبارکه تقدیم می‌کنم.

فارس: فکر می‌کنید شوک تغییر مدیریت باعث شد سپاهان در شرایط خوبی قرار بگیرد؟

خیر سپاهان یک باشگاه است و تیم نیست چیزی بر هم نریخته بود که بخواهد با شوک دادن به روال عادی بازگردد، سپاهان تشکیلات خوبی دارد و بر اساس آن فعالیت می‌کند، علیرضا رحیمی نیز زحمات زیادی برای باشگاه کشیده بود اما او خسته شده بود و به همین خاطر استعفا کرد.

فارس: شایعه شده رفتن رحیمی به دلیل خریدهای ناموفق و تصمیم او به برکناری زلاتکو کرانچار بوده است که هیئت مدیره مخالف این تصمیم بوده به همین خاطر رحیمی را کنار گذاشته‌اند و بحث استعفا موضوعی است که می‌خواهند شأن رحیمی را حفظ کنند؟

این‌طور نیست، این برای چهارمین یا پنجمین بار بود که در طی این مدت علیرضا رحیمی استعفا می‌داد و خودش تصمیم داشت که از تیم برود، او در تاریخ یک مرداد قراردادش به اتمام رسید و می‌گفت آن را تمدید نمی‌کنم، بحث مخالفت با برکناری کرانچار نبوده است، 3 سال پیش رحیمی خودش این مربی را به تیم آورد و امسال نیز با پیشنهاد او قرارداد این مربی تمدید شد و چنین موضوعی صحیح نیست. بازهم می گویم رحیمی خودش تصمیم به رفتن گرفت.

فارس: فکر می‌کنید با پیروزی مقابل پرسپولیس نتایج بد سپاهان به پایان رسید؟

ما فقط در این مدت مشکلمان بدشانسی بود، اول فصل نویدکیا و سوکای مصدوم شدند سپس یعقوب کریمی دچار مشکل شد و آرش افشین نیز به دلیل بیماری که داشت از روی فرم خارج شد، اکنون وضعیت ما بهتر شده و بازیکنان به شرایط آمادگی می‌رسند، ان‌شاء‌الله در ادامه روند موفقیت‌هایمان آغاز می‌شود.

فارس: به نظر شما سپاهان امسال هم می‌تواند جامی را به خود اختصاص دهد؟

ما امسال هدفمان برای آسیا است و هدف اولمان را کسب مقام در آسیا گذاشته‌ایم، چندین سال است که در لیگ و جام حذفی قهرمان می‌شویم و اکنون وقت آن رسیده که در ُآسیا مقام بیاوریم.

فارس: هیئت مدیره چه زمانی برای انتخاب مدیرعامل جدید تصمیم‌گیری می‌کند؟

اینکه هیئت مدیره ما بخواهد تشکیل جلسه دهد موضوعی نیست که بخواهیم از قبل اعلام کنیم، هیئت مدیره ما هفته‌ای 3 -4 جلسه دارند و همین دیشب همه ما در ورزشگاه بودیم، این هیئت مدیره اکثرا همکاران ما در کارخانه فولاد مبارکه هستند، ان‌شاء‌الله 2 بازی دیگر هم داریم و بعد از آن در مورد مدیرعامل تصمیم‌گیری می‌کنیم، شاید هم مدیرعامل را در همین هفته انتخاب کردیم، جا دارد مجددا از حمایت‌های سمیعی‌نژاد رئیس‌ کارخانه تشکر کنم که در چند سال اخیر باعث شد با وجود تمامی کش و قوس‌ها سپاهان شرایط خوبی داشته باشد و در تیم‌های مختلف به موفقیت برسد.



فارس: آیا ممکن است خود شما به عنوان مدیرعامل انتخاب شوید؟

فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد مسئولیت بنده در کارخانه فولاد مبارکه سنگین است و به نظر نمی‌رسد بتوانم این کار را انجام دهم.

فارس: از محمدرضا ساکت، اکبر ترکان و خلیلیان به عنوان گزینه‌های مدیرعاملی یاد می‌شود، این موضوع تا چه اندازه صحت دارد؟

این نام‌ها تنها در حد اسم و شایعه هستند و هنوز چیزی معلوم نیست.

فارس: محمد رویانیان مصاحبه‌هایی انجام داده و این پیروزی را نتیجه اشتباهات داوری و اتفاقات پشت پرده دانسته است، در این مورد چه نظری دارید؟

بالاخره در راستای همان آب‌های جادویی سال قبل و دودی که در بازی با ذوب‌آهن از رختکن پرسپولیس می‌آمد اکنون نیز باید این حرف‌ها مطرح شود. شما بازی را ببینید متوجه می‌شوید که در طول مسابقه 7 موقعیت گل داشتیم و تنها پرسپولیس یک موقعیت روی ضربه ایستگاهی داشت، هر کسی حق دارد مصاحبه کند و نظرش را بدهد اما ما سپاهان هستیم و به بازیکنان و کادر فنی اجازه نمی‌دهیم به کسی بی‌احترامی کند، شما دیدید بنده یک هفته هیچ مصاحبه‌ای انجام ندادم ، به هر حال شاید آنها ناراحت هستند و من عذرخواهی می‌کنم که پرسپولیس نتوانست نتیجه بگیرد.

فارس: پرسپولیسی‌ها با استناد به نظر کارشناسان ادعا می‌کنند که پنالتی و اخراج بازیکن پرسپولیس اشتباه بوده است.

شما یک بازی به من نشان بدهید که ما اعتراض شدیدی کرده باشیم، به هر حال این صحبت‌ها مطرح می‌شود و همیشه چنین موضوعاتی در میان است.

فارس: هواداران سپاهان برخورد بسیار خوبی با بازیکنان سابق خود در پرسپولیس داشتند، در این مورد چه نظری دارید؟

واقعا از هواداران تشکر می‌کنم، ان‌شاء‌الله بازیکنان تیم‌های دیگر نیز جوسازی نکنند، شما ببینید در طول این هفته چه مصاحبه‌هایی برخی از بازیکنان حریف علیه ما کردند، ما هواداران بسیار فهیمی داریم، اگر به سایت باشگاه مراجعه کنید می‌بینید که بیانیه بسیار خوبی را در رابطه با حریف‌مان صادر کردیم و علی دایی را اسطوره فوتبال ایران دانستیم، 10 هزار هوادار هم دیروز به ورزشگاه آمدند اما یک اتفاق ناخوشایند نیفتاد و بازی در کمال آرامش برگزار شد، جا دارد از محسن قهرمانی و تیم داوری نیز به خاطر عملکرد خوبشان تشکر داشته باشیم.

فارس: در مورد وضعیت مجتبی جباری هم نقل قول‌های زیادی بیان می‌شود، آیا این بازیکن با شما قراردادش را فسخ کرده است؟

نه او قراردادش را فسخ نکرده است و این موضوع به اختیار خودش است، او اگر بخواهد در نیم فصل می‌تواند به تیم اضافه شود و هر موقع که آماده باشد می‌تواند به سپاهان کمک کند.

فارس: و صحبت پایانی.

از هواداران خوبمان که همیشه ما را مورد حمایت قرار می‌دهند تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه نیز بتوانیم با نتایج خوبی که می‌گیریم دل آنها را شاد کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها