X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 شهریور 1392, 10:57
کد خبر: 4807
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 6

فرامرزی: حرف‌های دایی جایگاه حقوقی ندارد/ حرکت جهان عالیان مورد تایید باشگاه نیست

فرامرزی: حرف‌های دایی جایگاه حقوقی ندارد/ حرکت جهان عالیان مورد تایید باشگاه نیست فرامرزی: حرف‌های دایی جایگاه حقوقی ندارد/ حرکت جهان عالیان مورد تایید باشگاه نیستمحمد فرامرزی درباره برتری ۲ بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان بازیکنان ما در شرایط روحی خوبی قرار داشتند و تمرینات منسجم سبب شده بود تا در نهایت آمادگی جسمانی به مصاف پرسپولیس بروند. خوشبختانه مقابل پرسپولیس خیلی زود به گل رسیدیم و با استفاده از فرصت‌ها و موقعیت‌های خود 3 امتیاز این بازی را به دست آوردیم.

وی درباره آسان‌تر شدن مسیر سپاهان برای قهرمانی در نیم فصل لیگ برتر سیزدهم با توجه به دیدارهای باقیمانده این تیم تاکید کرد: دقیقا همین طور است و راه ما هموارتر شده است. در ۱۰ بازی گذشته خود ۳ تیم مدعی بالای جدول یعنی فولاد، استقلال و پرسپولیس را شکست داده‌ایم و با نتایج کسب شده رشد فنی و جهش خوبی داشته‌ایم. با این حال معتقدم هنوز به ظرفیت صددرصدی خود نرسیده‌ایم و این روند صعودی ادامه خواهد داشت.

سرپرست سپاهان تصریح کرد: تیم ما در نیم فصل دوم با اضافه شدن بازیکنانی چون نویدکیا و سوکای به مراتب شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

فرامرزی درباره نحوه قضاوت قهرمانی، اعلام پنالتی از سوی این داور و اظهارات علی دایی در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: درباره داوری صحبت نمی‌کنم و معتقدم درباره عملکرد وی و همچنین صحنه پنالتی کارشناسان باید نظر بدهند اما در کل اعتراض به داوری چندان درست نیست. معتقدم حرف‌های علی دایی جایگاه حقوقی ندارد ولی درباره اظهار نظرهای او صحبتی نمی‌کنم.

وی درباره بازگشت آرش افشین به ترکیب سپاهان نیز گفت: او بازیکن بسیار خوبی است و با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت شرایط بهتری برای قرار گرفتن در ترکیب تیم پیدا خواهد کرد.

سرپرست سپاهان با اشاره به جدایی رحیمی از باشگاه و تاثیر آن بر روحیه بازیکنان گفت: به رحیمی خسته نباشید می‌گویم و این برد را به او تقدیم می‌کنم. باید بگویم باشگاه سپاهان یک مجموعه حرفه‌ای است و این آمد و رفت‌ها در یک چنین مجموعه‌ای طبیعی خواهد بود. این که بازیکنان ما از این مسئله صدمه ببینند یک موضوع کلیشه‌ای است. خوشبختانه تیم ما به روند رو به رشد خود ادامه خواهد داد وتغییرات مدیریتی تاثیری بر عملکرد آن نخواهد گذاشت.

فرامرزی ضمن عذرخواهی از هواداران تیم پرسپولیس به دلیل عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی جهان عالیان اظهار داشت: از بازیکنان پرسپولیس تشکر می‌کنم که بازی جوانمردانه را رعایت کردند. حرکت جهان عالیان به هیچ عنوان مورد تایید باشگاه سپاهان که اخلاق را سرلوحه کارخود کرده نبوده و نیست.

سرپرست سپاهان در پایان از اظهار نظر در مورد وضعیت هادی عقیلی و احتمال تعلیق مجدد وی از سوی فدراسیون فوتبال خودداری کرد و گفت: در این رابطه صحبتی نمی‌کنم و بهتر است خود عقیلی و فدراسیون فوتبال در این زمینه پاسخگو باشند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها