X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 شهریور 1392, 11:44
کد خبر: 4810
خبرنگار: ghalbzard
نظرات: 2

چیزی که عوض دارد..!/ فيرپلي و فن كمر,همان بلاهايي كه بقيه را آزار مي داد!

چیزی که عوض دارد..!/ فيرپلي و فن كمر,همان بلاهايي كه بقيه را آزار مي داد! چیزی که عوض دارد..!/ فيرپلي و فن كمر,همان بلاهايي كه بقيه را آزار مي داد!
يادمان نرود در هر دو مورد تيم دايي در بازي هاي قبل سود برده بود و حالا از همان اتفاقات ضربه خورده است

سايت گل - فرياد پرسپوليسي ها بعد از فن كمر شجاع خليل زاده و عدم رعايت فيرپلي توسط جهان عاليان جوان به هوا رفت كه البته مورد اول به كلي جريان بازي را تحت تاثير قرار داد و تيم دايي با اشتباه داوري بازنده شد اما يادمان نرود در هر دو مورد تيم دايي در بازي هاي قبل سود برده بود و حالا از همان اتفاقات ضربه خورده است؛در مورد فن كمر شايد خيلي ها ياد آن حركت دهنوي و علي كريمي در بازي اول بيافتند كه اتفاقا همين محسن قهرماني داور مسابقه بود و هيچ خطايي اعلام نكرد.

اين بار فن كمر را همان بازيكني به پرسپوليس زد كه در فصل نقل وانتقالات هم دايي و تيمش را پيچانده بود ؛شجاع خليل زاده با اين حركت ضربه اي كه در پيش فصل به قرمز ها زده بود را تكميل كرد تا اينچنين از شيريني و باشگاهش انتقام بگيرد!

در مورد رعايت نكردن بازي جوانمردانه هم كه در بازي با مس كرمان گل اول تيم دايي با ادامه بازي در حالي كه بازيكن مس از ناحيه سر آسيب ديده بود به ثمر رسيد ضمن اينكه دايي در پرسپوليس و ديدار جنجالي با استيل آذين مبدع اين اتفاق بود. شاید اگر جهان عالیان آن تک به تک را با بی دقتی تمام از دست نمی داد علی دایی حسابی پاسخ کاری که خود مبدعش بود را می دید.

با اين حال به خاطر اتفاق دوم مصاف اين هفته دايي با ياوري كه دو بار از رعايت نشدن فيرپلي توسط پرسپوليس ضربه خورده( هم در استيل آذين هم مس ) مي تواند فوق العاده جالب باشد و همين مساله مهمترين سوژه رويارويي اين دو مربي است.

هنوز صحنه دست زدن هاي ياوري خطاب براي پرسپوليسي ها بعد از گل صادقيان در هفته سوم يادمان نرفته كه او در همين نيم فصل اول يك بار ديگر مقابل دايي و تيمش قرار مي گيرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها