X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 شهریور 1392, 12:18
کد خبر: 4813
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 2

اصفهانیان: با کادر داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس برخورد می‌شود

اصفهانیان: با کادر داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس برخورد می‌شود به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درخصوص قضاوت دیدار پرسپولیس و سپاهان گفت: هنوز گزارشی از این دیدار به دستم نرسیده اما طبق مذاکراتی که با اعضای دپارتمان داوری صورت گرفت و آنالیز این بازی توسط اعضای دپارتمان، مشخص است که داوری پر اشتباه بوده و بی شک طبق قوانین و آئین نامه کمیته داوران با کادر داوری این دیدار برخورد خواهد شد. همان‌طور که برای عملکرد خوب داوران، تشویق درنظر گرفته می‌شود برای عملکرد نامطلوبشان نیز مطابق مقررات جریمه‌های قانونی در نظر گرفته می‌شود.
وی در ادامه در خصوص اعتراضاتی که از سوی مسئولین تیم ها به داوری این دیدار شده، افزود: پس از بررسی مطالبی که عنوان شده، آنها را به مقامات رسمی فدراسیون فوتبال ارائه می‌دهیم تا تصمیم گیری نهایی در مورد مصاحبه هایی که انجام شده، صورت گیرد.
رئیس کمیته داوران درباره ۳ دیدار گسترش فولاد با ذوب آهن، فجر سپاسی با استقلال خوزستان و نفت تهران با ملوان بندر انزلی هم بیان داشت: گزارش ناظران این سه بازی نشان می دهد که بازی‌ها بدون مشکل و با قضاوت خوب داوران همراه بوده است و اشتباهی که بر نتیجه بازی تأثیر بگذارد و در مسابقه ایجاد تشنج کند، صورت نگرفته است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها