X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 مهر 1392, 12:24
کد خبر: 5005
خبرنگار: majidsad
نظرات: 6

پرسپولیسی‎ها هر سال بهانه‎ای جدید می‌‎آورند

پرسپولیسی‎ها هر سال بهانه‎ای جدید می‌‎آورند
کاپیتان سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: پرسپولیسی‎ها هر سال بهانه‌ای جدید را برای باخت مقابل سپاهان علم می‎کنند.

به گزارش رویش نیوز محمد برزمهری امروز در گفت‎وگو با فارس با اشاره به شهرآورد اصفهان اظهار کرد: سپاهان با توجه به دو بازی آخر خودش که توانسته پیروز میدان باشد از روحیه خوبی برای برد در دربی اصفهان برخوردار است.

وی با بیان اینکه هر دو تیم اصفهانی به سه امتیاز بازی فکر می‎کنند، تأکید کرد: امیدوارم بازی زیبایی از کار بیاید تا تماشاگران از دیدن یک بازی خوب لذت ببرند.

کاپیتان سابق سپاهان در پاسخ به این سئوال که تفاوت دربی اصفهان و تهران در چیست؟ افزود: دربی اصفهان، سالم‎تر و پاکتر بوده که مسائل حاشیه‎ای در آن راهی ندارد و امیدوارم هیچ مشکلی در بازی روز جمعه دو تیم نیز پیش نیاید.

برزمهری با اشاره به حواشی ایجاد شده برای سپاهان از سوی پرسپولیسی‎ها، اضافه کرد: به هیچ عنوان این مسائل نمی‎تواند خللی در روند موفقیت‎آمیز سپاهان ایجاد کند، پرسپولیسی‎ها یادشان رفته که 10 سال نتوانسته بودند سپاهان را شکست دهند و آن مرتبه هم که در تهران پیروز شدند داور مسابقه بازی را آنقدر طولش داد که سپهر حیدری توانست گل پیروزی بخش و قهرمانی پرسپولیس را بزند.

وی با بیان اینکه هر سال پرسپولیسی‎ها بهانه‎ای را برای توجیه شکست‎هایشان برابر سپاهان می‎آورند، ابراز داشت: سال گذشته که قضایای آب‎های مسموم را پیش کشیدند، امسال نیز بحث داوری، و این در حالی‎ است که اگر سپاهانی‎ها در دیدار هفته گذشته خودشان در زدن ضربات نهایی دقت می‎کردند می‎توانستند گل‎های بسیار بیشتری را به ثمر برسانند تا دیگر قرمزپوشان پایتخت هم نتوانند بهانه‎ای برای توجیه شکستشان پیدا کنند.

پیشکسوت فوتبال اصفهان در ادامه به تیم فوتبال ذوب‎آهن اشاره کرد و متذکر شد: این تیم از وجود بازیکنان جوان بسیار خوبی سود می‎برد که با تغییر مدیریت و بازگشت مجدد آذری به عنوان مدیرعامل این باشگاه از روحیه بالایی برخوردار شده است.

وی در پایان اذعان داشت: امیدوارم سپاهان پیروز دربی اصفهان باشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها