X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 مهر 1392, 16:20
کد خبر: 5012
خبرنگار: majidsad
نظرات: 16

کرانچار: کارت قرمز را باید به کمیته انضباطی ای داد که کارت قرمز را به زرد تبدیل می کند

کرانچار: کارت قرمز را باید به کمیته انضباطی ای داد که کارت قرمز را به زرد تبدیل می کند کرانچار: کارت قرمز را باید به کمیته انضباطی ای داد که کارت قرمز را به زرد تبدیل می کند
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نام من بزرگ تر از علی دایی است، او اسطوره فوتبال ایران است و من قصد لطمه زدن به کسی را ندارم اما امیدوارم ایشان واقع بینانه‌تر بنگرد.

به گزارش ایمنا، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از رفتار هفته قبل علی دایی بسیار تعجب زده هستم، می توانم بگویم پای حرفم ایستاده‌ام چون هم پنالتی درست بود و هم سایر تصمیمات داور از حمله کارت قرمز. من از هچ کس عصبانیتی ندارم فقط باید بگویم حیف شد که حداقل پنج یا شش گل دیگر باید به پرسپولیس در آن دیدار می‌زدیم تا اینگونه صحبت نکنند، از پرسپولیسی‌ها خواهش می‌کنم از سر تعقل صحبت کنند و با تعصب حرفی را به زبان نیاورند.
وی ادامه داد: ادعای خاصی در مورد خودم ندارم، هرکس که صفحات اینترنت را باز کند رزومه من را مشاهده می‌کند، زمانی که من در فینال جام اروپا بازی می‌کردم، دایی بچه بود و وقتی من مربیگری می‌کردم او در جام جهانی ۲۰۰۶ بازیکن بود. نام من بزرگ تر از علی دایی است، او اسطوره فوتبال ایران است و من قصد لطمه زدن به کسی را ندارم اما امیدوارم ایشان واقع بینانه‌تر بنگرد.
کرانچار در مورد بازی فردا برابر ذوب آهن بیان داشت: بازی بسیار پرفشاری خواهد بود، اگر فردا پیروزی مورد نظر را کسب نکنیم در واقع پیروزی برابر پرسپولیس را بی فایده کرده‌ایم. ما خودمان را بسیار خوب آماده این بازی کرده‌ایم و حریف را خوب می‌شناسیم، همان طور که من لوکا را می‌شناسم او هم من را به خوبی می‌شناسد. همچنین سابقاً او سرمربی سپاهان بوده است اما الان شرایط سپاهان با آن دوران بسیار متفاوت است، از دو سال پیش گفته‌اند که این بازی در کنار سایر دیدارهای حساس بین مدعیان قهرمانی واقعاً داربی بوده است و داربی را نباید فقط به دیدار استقلال و پرسپولیس تلقی کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برابر پرسپولیس بردی را کسب کردیم که در کنارش ثابت کردیم می‌توانیم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم و به وضعیت خود در جدول سامان ببخشیم و در کنار فولاد، پرسپولیس و تراکتورسازی در راه قهرمانی جنگیم.
وی گفت: لوکا همیشه از سیستم دفاعی استفاده می‌کند و ضد حمله های خوبی ترتیب می دهد و از این طریق به نتیجه می‌رسد، منتهی علیه همه این تدابیر بازیکنان آمادگی خوبی دارند و فکر می‌کنم بتوانیم از پس شرایط دفاعی ذوب آهن بربیاییم.
کرانچار با بیان اینکه به هیچ وجه قصد تحقیر خط دفاعی ذوب آهن را ندارم تصریح کرد: فکر می‌کنم در دفاع تیمی ضعیف هستند، رجب زاده خطرناک ترین بازیکن این تیم هست و در مورد او شرایط لازم را اتخاذ کرده‌ایم. همچنین مهاجم چپ آنها می‌تواند ما را غافلگیر کند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اظهارات سید جلال حسینی علیه خود گفت: از عکس العمل او بسیار متعجبم، زیرا او خودش در صحنه حضور داشت و دید که میثم حسینی از پشت شجاع را سرنگون کرد. چطور آنها که نزدیک صحنه بودند و صحنه را دیدند گلایه می‌کنند، ما سال گذشته برابر استقلال دو بار پیاپی با ده بازیکن بازی کردیم و می‌توانستیم حتی پیروز میدان هم شویم، پرسپولیس هم نود دقیقه فرصت داشت و می‌توانست استفاده کند، فقط متأسفم پنج، ششی گل که می‌توانستیم بزنیم را نزدیم.
وی افزود: آنها باید به فکر فرو روند که با ده بازیکن چطور نتوانستند بازی خوبی از خود ارائه بدهند، ما وقتی می بازیم به حریف تبریک می گویم و شکست را قبول می کنم، اما آنها چنین رفتاری داشتند.
کرانچار خاطرنشان کرد: پرسپولیس کلاً پشت سر ما بود، نه تنها از نظر نتیجه بلکه از لحاظ بازی نیز ما با کیفیت تر بودیم، تیم ما نوسانات را پشت سر گذاشته و بعد از بازی با استقلال خوزستان و پرسپولیس به ثبات خوبی رسیده‌ایم و برای بازیکنان جوان نیاز است که با سیستم، چهار-دو-سه-یک جا بیفتد و هماهنگ شویم.
وی گفت: به ابراهیمی و حاج صفی آزادی عمل داده‌ایم و همان ابتکار عملی که دوست داشتم به جباری دراین نقش بدهم به آنها داده‌ام اما او دلش با تیم نبود و البته از نبود او احساس کمبود نمی‌کنم با این حال در مورد غیبت محرم عمیقا ناراحتم.
کرانچار خاطر نشان کرد: خود من زمانی که بازی می کردم مهاجم بودم و دوست دارم فوتبال تهاجمی را به نمایش بگذارم اما برای دفاع تیم را باید آنقدر از لحاظ بدنی و تاکتیکی قوی کرد که مشکلی ایجاد نشود، البته سیستم را بر اساس کیفیت بازیکن می چینند و ضمن اینکه سال گذشته بازیکنان با کیفیت ایرانی خوب همکاری کردند که ارکان صعود تیم ملی به جام جهانی بودند.
وی در مورد زیاد بازی نکردن آرش افشین گفت: این بازیکن به خاطر عدم آمادگی بدنی قبل از شروع فصل تمرینات را از دست داد همچنین به خاطر بیماری‌اش نیاز به تدابیر ویژه ای برای درمان او داشتیم در مورد وضعیت یعقوب کریمی هم باید بگویم این بازیکن دوباره به وضعیت خوب خود برگشته و قطعاً در ادامه از توانایی های او بیشتر استفاده می کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ارتباط با کارت زرد میثم حسینی بازیکن پرسپولیس گفت: من اصلاً نمی‌دانم چطور کارت قرمز به زرد تبدیل می‌شود، به نظر من کارت قرمز را باید به کمیته انضباطی داد و از این تصمیم آنها واقعاً غافلگیر شدم.
/
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها