X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 مهر 1392, 17:09
کد خبر: 5014
خبرنگار: niloofar
نظرات: 4

بوناچیچ: اگر در پایان نیم فصل مشکل ذوب‌آهن من بودم، می‌روم/ وضعیت ما بحرانی نیست

بوناچیچ: اگر در پایان نیم فصل مشکل ذوب‌آهن من بودم، می‌روم/ وضعیت ما بحرانی نیست بوناچیچ: اگر در پایان نیم فصل مشکل ذوب‌آهن من بودم، می‌روم/ وضعیت ما بحرانی نیست
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، لوکا بوناچیچ در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار هفته یازدهم تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: متاسفانه در هفته‌های گذشته اینگونه شده که ما همیشه یک بازی خوب داریم و بعد از آن یک بازی بد داریم و ما اکنون شهرآورد را پیش‌رو داریم که نسبت به سایر بازی‌ها حساس است و یک بازی سه امتیازی است که رقابت بین این دو تیم بزرگ، جذابیت را بیشتر می‌کند، البته ما طبق برنامه خود، تمرینات را انجام داده‌ایم و در این بازی تنها عشوری را به دلیل محرومیت نداریم و همه بازیکنان منتظر بازی فردا هستند.
وی پیرامون تاثیر غیبت مسلمان بر بازی‌های ذوب‌آهن بیان کرد: در بازی با گسترش‌فولاد ما مسلمان را داشتیم اما مقابل فولاد و استقلال مسلمان را نداشتیم اما وی در مجموع نقش موثری در تیم دارد و نبودن او مشکل‌ساز می‌شود زیرا روحیه خود را دارد اما برخی بازیکنان فقط در زمین بازی می‌کنند اما مسلمان بازیکن تاثیرگذاری است.
سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه تیم ما شخصیت خودش را پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: اما در بازی با گسترش‌فولاد خیلی ضعیف عمل کرد و نمی‌توانم بازی فردا را پیش‌بینی کنم اما در مجموع موافقم که تیم ما باید به روزهای اوج خود بازگردد و من از بازیکنان انتظار دارم که همه از بازیکنان کلیدی زمین باشند و موثر عمل کنند.
وی افزود: 80 درصد از بازیکنان پارسال، امسال هم در تیم ما هستند اما این بازیکنان نمی‌توانند روحیه خود را حفظ کنند و در تبریز بازیکنان نتوانستند روحیه خود را حفظ کنند، تیم ما در 2 سال اخیر 4،5 مربی داشته و همه ایرادات به سمت مربی بوده و کسی بقیه مشکلات را ندیده اما با این حال من تلاش می‌کنم که مشکلات تیم را حل کنم.
بوناچیچ گفت: ما 5 بازی دیگر داریم که باید تغییرات خود را در آنها انجام دهیم که پیروز میدان باشیم اما من در پایان بازی‌ها همه مشکلات را بررسی کرده و اگر مشکلات حل نشده بود و مشکل من بودم، خودم از تیم می‌روم، فراموش نکنید که ذوب‌آهن خیلی دیر بسته شد و اردو، تمرین و بازی دوستانه نداشت و بازیکنان مورد نظر من جذب نشدند اما با این حال تلاش می‌کنم که شرایط تیم را بهبود بخشم.
وی خاطرنشان کرد: شرایط هنوز برای ما بحرانی نیست اما زرد است و یک ماه آینده که نیم‌فصل تمام می‌شود، باید یک تصمیم جدی بگیریم.
سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سئوال که آیا ذوب‌آهن در ضد حملات خود زهر سابق را دارد، گفت: ضد حملات ما بستگی به نوع بازیکن، حفظ توپ و حمله به حریف دارد اما وقتی بازیکن خطا می‌کند، کاری از دست من بر نمی‌آید، من باید همه امکانات را داشته باشم که کارم را خوب انجام دهم اما در تیم ما حفره‌ها هنوز پر نشده‌اند و هنوز نمی‌دانم که باید با این بازیکنان چه کار کنم، عشوری در برخی از بازی‌ها حفره‌ها را برایمان پر می‌کرد اما ما او را در این مسابقه نداریم و با این حال امیدوارم که 3 امتیاز را ازآن خود کنیم.
وی اضافه کرد: این بازی یک بازی با کیفیت و بازیکنان باید از هوش و تجربه خود استفاده کرده و خطا نکنند و همه تمرینات خود را به خوبی در زمین بازی به اجرا بگذارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها