X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 مهر 1392, 13:48
کد خبر: 5135
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 7

تابش: تک رشته ای شدن باشگاه ساخته و پرداخته شایعه سازان است/ 60 تیم در رشته های مختلف ورزشی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مشغول فعالیت هستند

تابش: تک رشته ای شدن باشگاه ساخته و پرداخته شایعه سازان است/ 60 تیم  در رشته های مختلف ورزشی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مشغول فعالیت هستند تابش: تک رشته ای شدن باشگاه ساخته و پرداخته شایعه سازان است/ 60 تیم  در رشته های مختلف ورزشی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مشغول فعالیت هستندمعاون فنی ورزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: در حال حاضر 60 تیم ورزشی در این باشگاه مشغول به فعالیت هستند و برخی شایعات مبنی بر اینکه این باشگاه را تک رشته ای معرفی کنند واقعیت ندارد

مسعود تابش در گفتگویی سخنانی را در رابطه با شایعه موج انحلال تیم های ورزشی باشگاه ، روند سازندگی در فوتبال ، فعالیت سایر رشته های ورزشی در باشگاه و همنیطور روند مطلوب سازندگی در سپاهان مطرح کرد.

این سخنان را با هم می خوانیم:

تک رشته ای شدن باشگاه صحت ندارد

برخی ها در اخبار و شایعاتی که منتشر کرده اند اینگونه وانمود کرده اند که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با تعطیل کردن همه رشته های غیر فوتبالی خود به باشگاهی تک رشته ای تبدیل شده که این مسئله به هیچ وجه صحت ندارد. بسیاری از رشته های غیر فوتبالی، هم در عرصه حرفه ای و هم در عرصه ورزش همگانی در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان فعال هستند که شایعه سازان در این مورد به این رشته ها توجه و عنایت نکرده اند.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در آبان و دی ماه هر سال و بنا به تقویم لیگ های مختلف ورزشی که پیش رو دارد تحلیل ها و بررسی هایی را پیرامون رشته هایی که بناست در آنها فعالیت نماید را در دستور کار دارد و به استناد این تحلیل ها تصمیم می گیرد که در چه رشته هایی فعالیت کند و با چه شرایطی حضور یابد.

از جمله این شرایط توجه به رده های پایه و استعدادیابی برای حضور در هر رشته ورزشی است و یا اینکه در آن رشته در صورت سرمایه گذاری تا چه حد مورد حمایت فدراسیون و هیئت مربوطه قرار می گیریم.

هندبال سپاهان و تناقضات رفتاری فدراسیون

یکی از انتظارات مان از فدراسیون ها و هیئت های ورزشی مربوطه اینست که وقتی باشگاهی مثل فولاد مبارکه سپاهان در رشته ای فعالیت و سرمایه گذاری می کند از ما حمایت و پشتیبانی کنند و به ما دلگرمی دهند. تا هر چه بیشتر به تداوم حضور و سرمایه گذاری در آن رشته ترغیب شویم.

به عنوان نمونه شما رفتار فدراسیون هندبال در قبال تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان را مشاهده کنید.

در کنار ناداوری هایی که علیه تیم ما در فصل گذشته وجود داشت تناقض در اعمال قانون را به وضوح در رفتا راین فدراسیون مشاهده کردیم.

تیم ما در یکی از بازی های لیگ حاضر نمیشود ، فدراسیون با این غیبت همه نتایج ما در لیگ برتر هندبال را تغییر می دهد و در همه دیدارها ما را بازنده اعلام می کند. از سوی دیگر تیمی دیگر در همین لیگ برتر هندبال در دو مسابقه غیبت می کند و فقط در همان دو مسابقه بازنده اعلام می شود. در نهایت هم با این تناقض در اعمال قوانین، فدراسیون هندبال تیم مورد نظر خود را قهرمان لیگ اعلام کرد که بهت و شگفتی همگان را در پی داشت و از سویی دیگر ما را نسبت به تداوم حضور در لیگ برتر هندبال بزرگسالان در این مقطع دلسرد کرد.



سپاهان سال های سال بازیکنان زیادی را از رده های پایه پرورش داده و به هندبال ملی تحویل داده است.از رده های نونهالان تا بزرگسالان در 20 سال اخیر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ستاره های زیادی را به هندبال کشور و به تیم ملی معرفی کرده و لژیونرهایی هم در این رشته داشته است.

در حال حاضر ما با حفظ همه تیم های پایه خود به علت تناقضات رفتاری زیاد فدراسیون به طور مقطعی در رده بزرگسالان کناره گیری کرده ایم که در صورت اصلاح امور و تغییر رفتار فدراسیون و مشاهده فضایی سالم و مناسب اعلام آمادگی می کنیم که در آینده همچنان در این رده هم مجددا وارد عمل شویم و تیمی را برای قهرمانی در آسیا معرفی کنیم.



تیم های کاراته فولاد مبارکه سپاهان آماده حضور در مسابقات هستند



تیم کاراته بزرگسالان سابقا از بازیکنان غیر بومی تشکیل شده بود که از اقصی نقاط کشور در طول ماه یکی دو روز به اصفهان می آمدند، تمرین می کردند و هزینه های گزافی به باشگاه تحمیل می شد. باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با رویکرد رشد و شکوفایی استعدادهای بومی این رشته اصلاحاتی را در تیمداری خود در رشته کاراته به وجود آورد.ما در این بخش لازم دیدیم که با توجه به نیروها و استعدادهای حاضر در استان تیمی از بازیکنان بومی اصفهان را مهیای حضور در مسابقات کنیم و در حال حاضر هم آماده ایم در لیگ پیش رو در دو بخش آقایان و بانوان با تیمی صد در صد بومی در مسابقات حاضر شویم و هم اکنون نیز تیم های کاراته باشگاه مشغول تمرین و آماده حضور در مسابقات هستند.

تیمداری فولاد مبارکه سپاهان در 12 رده فوتبال

برخلاف تصور برخی که فکر می کنند فقط تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه فعال است ما در رشته فوتبال در 12 رده تیمداری می کنیم.

رده زیر 9 سال، زیر 10 سال، زیر 11 سال، زیر 12 سال، زیر 13 سال، زیر 14 سال، دو تیم فوتبال نوجوانان در لیگ ایران و در لیگ استانی، جوانان، امید ، بزرگسالان و پیشکسوتان تیم های فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان هستند.

در رده های پایه اگر به مسابقات نگاه کنید در هر کدام از لیگ هایی که حاضر می شویم همواره یک پای فینال هستیم و این در حالی است که بازیکنان تیم های پایه ما همه و همه از نیروهای بومی شکوفا شده در باشگاه هستند که حتی اگر هم اصفهانی نیستند با خانواده خود در اصفهان سکونت دارند.

ضمن اینکه پایگاه های همنام سپاهان در سراسر استان وکشور موظف هستند تا بازیکنان مستعد در مناطق تحت فعالیت خود را به ما معرفی کنند

همچنین در تیم فوتبال بزرگسالان همه سهمیه های جوانان، امید و زیر 23 سال باشگاه از بازیکنان بومی تشکیل شده است.

بازیکنانی همچون مرادمند، کریمی، جهان عالیان، شریفی، مهدی امینی، قائدی، اسکندری، چوپانی و کاظمی بازیکنانی هستند که از رده های پایه باشگاه به تیم بزرگسالان معرفی شده اند و ملی پوشان جوانی همچون سالک، روشندل و سهرابیان هم در شرف حضور د رترکیب تیم بزرگسالان می باشند.

با توجه به اینکه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در فصول مختلف همیشه مدعی قهرمانی ایران بوده است، حضور مداوم در آسیا دارد و هواداران بی شماری دارد که از تیم محبوبشان انتظار قهرمانی دارند قطعا روند و پروژه تزریق و ورود بازیکنان پایه به تیم فوتبال بزرگسالان با وسواس و حرکتی ویژه لازم است انجام گیرد تا هم تیم فوتبال بزرگسالان همچنان مدعی بماند و هم اینکه به تدریج بازیکنان تیم های پایه فرصت بروز و ظهور را پیدا کنند.

همچین این را هم تاکید کنم که شما به ترکیب بازیکنان دعوتی به تیم های ملی فوتبال در رده های مختلف سنی نگاه کنید. در هر رده باشگاه فولاد مبارکه سپاهان سهم قابل توجهی در بازیکنان دعوتی به رده های مختلف دارد و این نشانگر سازندگی ویژه و نگاه بالا به این مقوله در باشگاه است



حضور فولاد مبارکه سپاهان در سایر رشته ها

ما در رقابت های سوار کاری استقامت امسال تیمی را روانه مسابقات کردیم که نائب قهرمان ایران شد و همچنان هم در این رشته به تیم داری مان ادامه می دهیم.

در لیگ دسته یک تیراندازی تیمی مان با عنوان بسیج فولاد مبارکه سپاهان حضور دارد که تیم کاملا حرفه ای است و در حال حاضر با صدنشینی در رقابت های خود مدعی صعود به لیگ برتر تیراندازی می باشد.

6 تیم کوهنوردی داریم که دو تیم آنها در سطح بین المللی فعالیت می کنند و تاکنون به قله های خارج از کشور نظیر اورست صعود کرده اند.

ده ها تیم در رده های کارگری و ورزش همگانی در لیگ های استانی در رشته هایی نظیر کشتی، والیبال، شطرنج، فوتسال و... داریم که در مجموع باعث شده در حال حاضر 60 تیم در رشته های مختلف در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان فعال باشند و این تیم ها و فعالیت های آنها پاسخ محکمی است به کسانی که می خواهند فولاد مبارکه سپاهان را باشگاهی تک رشته ای جلوه دهند و با این حربه به تخریب باشگاه بپردازند

با برنامه در سایر رشته ها نیز ورود می کنیم

با برنامه و تحلیل هایی که حوزه ورزش قهرمانی باشگاه ارائه می دهد احتمال دارد که وارد رشته های دیگر هم بشویم. هر چند اعتقاد داریم با توجه به رشد و شکوفایی سایر باشگاه های خصوصی در استان شاید لازم نباشد در برخی رشته هایی که باشگاه های استان به طور جدی و حرفه ای به آن ورود پیدا کرده اند وارد شویم و موازی عمل کنیم اما با توجه به تحلیل های موجود تداوم حضور مقتدارانه در سایر رشته ها و احتمال تیمداری در رشته های جدید را مورد بررسی قرار می دهیم.

این را هم تاکید کنم که با توجه به اینکه در بسیاری از رشته ها با بازیکنان صد در صد بومی وارد مسابقات میشویم از همان فصول اول انتظار قهرمانی از آنها نداریم و می خواهیم تا با یک برنامه ریزی و روند صعودی در سال های آتی مدعی دائمی رشته های مختلف باشند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها