X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 مهر 1392, 12:44
کد خبر: 5354
خبرنگار: sepahan star
نظرات: 8

غلامی: ناراحتم ولی سعی میکنم به اردوهای بعدی تیم ملی دعوت شوم

غلامی: ناراحتم ولی سعی میکنم به اردوهای بعدی تیم ملی دعوت شوم
غلامی: ناراحتم ولی سعی میکنم به اردوهای بعدی تیم ملی دعوت شومغلامی در مورد عدم دعوت به تیم ملی می‌گوید: به هر حال این تصمیمی بود که کروش گرفت و من نمی‌توانم اعتراضی داشته باشم. او صلاح دانست که بازیکنان دیگری را محک بزند ولی من ناراحت نیستم و امیدوارم در اردوهای بعدی به تیم ملی دعوت شوم. مطمئن باشید در بازی‌های آینده تلاشم را بیشتر خواهم کرد.
غلامی در پاسخ به این سوال که آیا بابت عدم حضور در اردوی تیم ملی ناراحت نیستی خاطرنشان می‌کند: ناراحت هستم ولی به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم. مطمئنا در آینده زمان دارم تا خودم را ثابت کنم و انگیزه‌ام را از دست نمی‌دهم. من برای بازیکنانی که دعوت شده‌اند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تیم ملی در بازی با تایلند نتیجه خوبی بگیرد.
از غلامی در مورد شرایط سپاهان سوال می‌کنیم و او به نیاز تیمش برای در ا ختیار گرفتن یک هافبک بازیساز اشاره می‌کند. غلامی در این خصوص می‌گوید: مشکل اساسی تیم ما به بازیسازی مربوط می‌شود و امیدوارم این مشکل هر چه زودتر برطرف شود. متاسفانه نویدکیا را تا نیم فصل دوم در اختیار نداریم و جباری هم رفته است و سپاهان واقعا نیاز به یک هافبک بازیساز دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها