X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 مهر 1392, 22:00
کد خبر: 5363
خبرنگار: espadana
نظرات: 14

حمودی: نگویند لیگ بی‌کیفیت است بگویند بازیکنان تیم ملی مشخص شده‌اند/ اگر به هانوفر رفته بودم شاید دعوت می‌شدم

حمودی: نگویند لیگ بی‌کیفیت است بگویند بازیکنان تیم ملی مشخص شده‌اند/ اگر به هانوفر رفته بودم شاید دعوت می‌شدم حمودی: نگویند لیگ بی‌کیفیت است بگویند بازیکنان تیم ملی مشخص شده‌اند/ اگر به هانوفر رفته بودم شاید دعوت می‌شدم
علی حمودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه توقع نداشت به تیم ملی دعوت شود، اظهار داشت: نمی دانم چه بگویم و دلیل این مسئله را نمی دانم.

وی در خصوص اینکه گلایه ای ندارد، عنوان کرد: مگر می شود گلایه نداشته باشم؟ کسی که گلایه نکند بی خیال است. من از شرایطی که در سپاهان دارم راضی هستم و خوب کار می کنم در نتیجه انتظار داشتم که به تیم ملی دعوت شوم. نمی خواهم بگویم که بی انگیزه شده ام اما باید بگویم که وقتی بازیکنان می بینند لحاظ نمی شوند مقداری انگیزه و شادابی خود را از دست می دهند.

این بازیکن ادامه داد: من همیشه دوست دارم برای تیمم خوب کار کنم و وقتی فهرست تیم ملی را دیدم اذیت شدم. با این حال برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و کسی نیست که دوست نداشته باشد تیم ملی به موفقیت نرسد. فقط از اینکه دیده نمی شوم ناراحتم ولی از کسی گلایه ای ندارم.

حمودی در خصوص اینکه انتظار می رفت در مصدومیت خسرو حیدری به وی توجه می شد، گفت: فقط باید یک چیزی بگویم اینکه بازیکنی دعوت شود ولی بدون حضور در تمرین تیم ملی خط بخورد برای من قابل تحمل نیست. قبل از بازی با کره جنوبی چنین شرایطی برای من پیش آمد و دوست ندارم دیگر این اتفاق بیفتد. من همیشه با فوتبالم خودم را مطرح می کنم. در لیست جدید تیم ملی بازیکنانی بوده اند که کمتر بازی کرده اند اما دیده شده اند. من فقط حرفم این است که نگویند لیگ بی کیفیت است بلکه بگویند بازیکنان تیم ملی عده ای خاص هستند و روی بقیه نظری نیست. این طوری خیال بازیکنانی مثل من که انتظار دعوت داریم راحت می شود. دیگر خودمان را اذیت نمی کنیم.

حمودی در خصوص اینکه شاید آرزو می کرد او هم دورگه بود تا بلکه دیده می شد، گفت: شاید اگر سال گذشته در نیم فصل به هانوفر رفته بودم اکنون دعوت می شدم اما قسمت این بود که نروم و پدر و مادر هم ایرانی هستند و دو رگه هم نیستم.

این بازیکن در مورد اینکه استقلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا نرسید اظهار داشت: از این مسئله خیلی ناراحت شدم. به هر حال دوستان من در این تیم هستند و هواداران این تیم را هم دوست دارم. دوست داشتم استقلال به فینال می رسید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها