X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 مهر 1392, 10:23
کد خبر: 5367
خبرنگار: alireza mousavi
نظرات: 39

شجاع خلیل زاده: از بازي در كنار عقیلی واقعا احساس آرامش و راحتي مي‌كنم / حسابي هوايم را دارد

شجاع خلیل زاده: از بازي در كنار عقیلی واقعا احساس آرامش و راحتي مي‌كنم / حسابي هوايم را دارد شجاع خلیل زاده: از بازي در كنار عقیلی واقعا احساس آرامش و راحتي مي‌كنم / حسابي هوايم را دارد
نويسنده : سحر هادي
پس از پرسپوليس اين سپاهان است كه بهترين خط دفاع ليگ است و اگرچه اكثر مدافعان اين تيم براي اولين‌بار است كه كنار هم بازي مي‌كنند اما خيلي خوب توانستند با يكديگر هماهنگ شوند. از اين‌رو شجاع خليل‌زاده مدافع شمالي سپاهان از جمله بازيكنان دعوت شده به تيم ملي است كه بابت قرار گرفتن نامش در ليست تيم‌ملي انتقادي به كارلوس كرش وارد نيست. اين مدافع بازي در كنار مدافعي مثل هادي عقيلي را در پيشرفت خود تاثيرگذار عنوان مي‌كند.
كارلوس كرش براي ديدار با تيم‌ملي تايلند يك ليست پرانتقاد را رو كرد؛ ليستي كه پر از بازيكنان مصدوم و نيمكت‌نشين است.
اين انتقادات هميشه وجود داشته است و فقط مربوط به اين ليست نمي‌شود. كرش به عنوان سرمربي تيم‌ملي تشخيص داده است كه اين ليست را اعلام كند. آن‌ زمان هم كه ايشان براي اولين‌بار مرا دعوت كردند، خيلي‌ها انتقاد كردند و مدعي شدند كه نبايد به تيم‌ملي دعوت مي‌شدم.
اما حالا بابت دعوتت انتقادي به كرش نيست و از جمله بازيكناني هستي كه مقابل نامت در ليست علامت سوالي وجود ندارد.
در اين مدت هميشه سعي كردم كه بهترين باشم. خودم كه از عملكردم راضي و مطمئن بودم. انتظارات كادر فني را هم برآورده مي‌كنم. خوشحالم كه توانستم دوباره خودم را به تيم‌ملي برسانم.
حضور در كنار مدافعي مثل هادي عقيلي تا چه حد در پيشرفتت تاثيرگذار بود؟
عقيلي يك بازيكن خوب و بزرگ است و در اين مدت خيلي چيزها از او ياد گرفتم. از بازي در كنار او واقعا احساس آرامش و راحتي مي‌كنم و بايد بگويم كمتر مدافعي است كه مثل هادي مدافع كناري‌اش را تخريب نكند. عقيلي نه توي كارم مي‌گذارد و نه تخريبم مي‌كند. اتفاقا حسابي هم هوايم را دارد. يك دفعه هم پيش نيامده است كه در جريان بازي سرم داد بزند و مرا دچار استرس كند.
اما اين فصل بارها شاهد فرياد زدن‌هاي عقيلي بر سر مدافعان و دروازه‌بان تيم بوده‌ايم؟!
سر من كه تاكنون داده نزده است. بيشتر سر رحمان احمدي داد مي‌زند. البته اين را به شوخي عنوان كردم. در هر صورت در جريان بازي و به خاطر فشارهاي وارد شده پيش مي‌آيد كه بازيكنان به يكديگر پرخاش كنند. از اين كه اين فصل در كنار عقيلي بازي مي‌كنم بسيار خوشحال هستم.
به نظرت با وجود اين همه بازيكن مصدوم و نيمكت‌نشين در تيم‌ملي و انتقادات وارد شده به آن بابت دعوت از اين بازيكنان، مي‌توان به موفقيتش برابر تايلند اميدوار بود؟
اگر آقاي كرش سرمربي هستند، مي‌دانند كه به چه شكل از بازيكنان دعوت شده بهترين بازي را بگيرند. انتقادات هم بالاخره تمام مي‌شود و همه قبول مي‌كنند كه كرش به عنوان سرمربي تيم‌ملي، حرف اول و آخر را براي ليست تيم‌ملي مي‌زنند. فكر نمي‌كنم تايلند تيمي باشد كه نتوانيم آن را شكست بدهيم. پتانسيل فوتبال ايران بسيار بالاتر از فوتبال تايلند است و مي‌توانيم در تهران به راحتي اين تيم را شكست بدهيم. البته اين به اين معنا نيست كه بخواهيم تيم‌ملي تايلند را دست كم بگيريم.
تا وقتي كه به جام‌جهاني صعود نكرده بوديم، همه بابت نتايج تيم‌ملي از كرش انتقاد مي‌كردند و حالا هم كه صعود كرده‌ايم به ليست ايشان خرده مي‌گيرند.
سپاهان به رغم كهكشاني بودنش، تا به اين هفته خيلي پرنوسان ظاهر شده و اين در حالي است كه انتظار بيشتري از اين تيم مي‌رفت. دليل نوسات تيم‌تان در اين مدت چه بوده است؟
سپاهان اين فصل بازيكن تازه‌وارد زياد داشت. به طور مثال من و عقيلي اولين بار بود كه كنار يكديگر بازي مي‌كرديم و زمان نياز داشتيم تا با يكديگر به هماهنگي برسيم. عده‌اي بدون در نظر گرفتن اين قضيه فقط از تيم‌مان انتقاد مي‌كردند و كهكشاني بودن سپاهان را هم چماق كرده بودند و به سرمان مي‌كوبيدند. با وجود همين نوسانات هم شاهديد كه همسايه تيم صدرنشين هستيم و قطعا در ادامه چهره‌اي كاملا متفاوت به نمايش خواهيم گذاشت و صدر را از فولاد پس خواهيم گرفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها