X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 54
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

راه آهن- سپاهان/ مصاف شکست خورده‌های نیم فصل دوم

راه آهن- سپاهان/ مصاف شکست خورده‌های نیم فصل دوم

در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر جمعه از ساعت ۱۵ تیم‌های راه آهن و سپاهان در ورزشگاه اختصاصی راه آهن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دیدار مصاف دو تیم شکست خورده در دو هفته ابتدایی نیم فصل دوم لیگ برتر است، سپاهان در دو بازی پیاپی برابر مس و فولاد شکست خورد تا صدر جدول را به طور کامل از دست رفته ببیند و در آن سو راه آهن که نیم فصل اول را با قرار گرفتن در رتبه پنجم جدول به پایان رساند در آغاز نیم فصل دوم دو شکست پیاپی برابر نفت تهران و گهر دورود را تجربه کرد و در رده ششم جای گرفت.

به همین دلیل دو تیم انگیزه زیادی برای کسب ۳ امتیاز دارند، سپاهانی‌ها که دیگر نمی‌خواهند فاصله خود را با صدر جدول بیشتر از این ببینند نیاز به هر ۳ امتیاز دیدار دارند در آن سو نیز راه آهن چشم به ۳ امتیاز این دیدار خانگی دوخته است تا وضعیت خود را در جدول رده بندی سر و سامان بخشد.

سپاهان در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند تا رده دوم نیز بالا بیاید البته به شرطی که دیگر تیم‌ها امتیاز از دست بدهند اما در صورت شکست حتی امکان دارد تا رده هفتم هم تنزل پیدا کند.

در آن سو نیز راه آهن در صورت پیروزی با تفاضل گل ۴ گل جای سپاهان را در رده چهارم می‌تواند بگیرد که البته کار خیلی سختی است. در صورت شکست هم امکان دارد راه آهن تا رتبه یازدهم نزول پیدا کند.

دو تیم در دیدار رفت به نتیجه ای جز تساوی دست نیافتند، در آن دیدار راه آهن عملکرد بهتری برابر سپاهانی داشت که دو بازی اول فصل خود را برده بود.

جمعه همچنین هریک از دو تیم یک غایب سرشناس در ترکیب خود خواهند داشت، رادومیر جالوویچ، مهاجم سپاهان به دلیل سه اخطاره شدن در بازی قبلی در این بازی محروم است و در راه آهن هم حسین پاشایی به دلیل اخراج در بازی قبلی راه آهن برابر گهر محروم است.

ترکیب احتمالی:

راه آهن: محمد محمدی، حامد نورمحمدی، بهادر عبدی، مهدی زارعی، میرهانی هاشمی، ابراهیم کریمی، پیروز قربانی، سامان آقازمانی، مهرداد کفشگری، حمید علی‌عسگری و ایگور کاسترو.

سپاهان: شهاب گردان، مهدی جعفرپور، علی احمدی، فرشید طالبی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، اروین بولکو، محرم نویدکیا، محمدرضا خلعتبری، حسین پاپی و محمد غلامی.

روز جمعه همچنین تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از گهر دورود و شاگردان محمد مایلی کهن پذیرایی خواهد کرد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها