X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 مهر 1392, 10:25
کد خبر: 5530
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 8

دوئل رحمان - سجاد/ آقای گل برابر آقای کلین شیت ایرانی

دوئل رحمان - سجاد/ آقای گل برابر آقای کلین شیت ایرانی دوئل رحمان - سجاد/ آقای گل برابر آقای کلین شیت ایرانی
سپاهان در حالی روز جمعه به مصاف سایپا می‌رود که در ۵ دیدار اخیر دروازه خود را بسته نگه داشته است و با احتساب ۲۱ دقیقه پایانی بازی برابر داماش این تیم در مجموع ۴۷۱ دقیقه است که گل نخورده است اما فردا رحمان احمدی به همراه خط دفاع سپاهان آزمون نسبتاً سختی را برابر آقای گل فعلی لیگ برتر پشت سر خواهند گذاشت.
سجاد شهباززاده، مهاجم به تازگی ملی پوش شده سایپا با ۶ گل در کنار رضا عنایتی و لوسیانو پریرا مندز ملقب به شیمبا در صدر جدول آقای گلی رقابت‌های لیگ برتر است.
مهاجم شماره ۱۰ سایپا نیز کار دشواری را برابر مدافعان هماهنگ و تنومند سپاهان یعنی شجاع خلیل زاده و هادی عقیلی دارد ضمن اینکه او یک انگیزه ویژه برای باز کردن دروازه سنگربان سابق تیم خود یعنی رحمان احمدی دارد تا رکورد گل نخوردن او را بشکند. جالب اینکه شهباززاده فصل گذشته نیز در دیدار سپاهان و سایپا در ورزشگاه فولادشهر برای سایپا گلزنی کرد تا در پیروزی ارزشمند 2 بر صفر سایپا نقش ویژه ای داشته باشد.
رحمان احمدی در حال حاضر در بین دروازه بان‌های داخلی لیگ برتر به همراه محمد باقر صادقی، دروازه بان فعلی سایپا و سابق سپاهان و همچنین حامد فلاح زاده، دروازه بان راه آهن بیشترین کلین شیت را با ۶ بازی بدون گل خورده ثبت کرده‌اند. البته نیلسون دروازه بان پرسپولیس با ۷ کلین شیت در جدول کلی کلین شیت صدرنشین است.
بدین ترتیب این بازی را به نوعی می‌توان دوئل بهترین مهاجم و بهترین دروازه بان ملی پوش لیگ سیزدهم معرفی کرد، نکته‌ای که بازی سایپا- سپاهان را تماشایی تر می‌کند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها