X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مهر 1392, 11:22
کد خبر: 5589
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 5

سپاهان و فولاد صاحب بیشترین ملی پوش در جام جهانی زیر ۱۷ سال

سپاهان و فولاد صاحب بیشترین ملی پوش در جام جهانی زیر ۱۷ سال به گزارش ایمنا، تیم ملی زیر ۱۷ سال با هدایت علی دوستی مهر شب گذشته نمایش بسیار خوبی برابر تیم صاحب نام آرژانتین ارائه دادند و توانستند با ارائه یک بازی قابل قبول و برتر در نیمه نخست یک امتیاز را از سرسخت ترین حریف گروه بگیرند.
اما نکته جالب توجه در تیم ملی زیر ۱۷ سال عدم حضور حتی یک بازیکن از استقلال یا پرسپولیس در این تیم است که بیش از پیش نشان می‌دهد این دو باشگاه هیچ گونه پشتوانه سازی و آینده نگری در اهداف بلند مدت خود ندارند.
بیشترین نماینده را در لیست ۲۱ نفره تیم ملی زیر ۱۷ سال سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان دارند که با ۳ ملی پوش از این حیث برتر از سایر تیم‌های ایرانی هستند.
مهدی امینی، محمد بازاج و امیرحسین کریمی ۳ ملی پوش سپاهان که به ترتیب شماره‌های یک، ۸ و ۱۰ را می پوشند در این دیدارها هستند که اتفاقاً هر ۳ نیز از نفرات فیکس تیم ملی در دیدار برابر آرژانتین بودند و در این بین مهدی امینی، دروازه بان اصفهانی تیم ملی عملکرد فوق العاده ای داشتند. امینی در حال حاضر نیز عضو تیم بزرگسالان سپاهان است و با مربی دروازه بان‌های بسیار خوبی مثل تونچی کار می‌کند.
گفتنی است تیم‌های دانش فریدون کنار، سایپا و ملوان نیز هرکدام دو ملی پوش و تیم‌های داماش گیلان، مقاومت تهران، پارسه تهران، آلومینیوم هرمزگان، تبلیغات اثر مشهد، فجرسپاسی، ذوب آهن اردبیل، پیشگامان و نساجی مازندران هرکدام یک ملی پوش زیر ۱۷ سال دارند.
نکته قابل تامل دیگر در این لیست ملی پوش نداشتن تیم‌هایی مثل ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها