X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 59
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

بزرگترین مصاف قلعه نویی و فرهاد خاطرتان هست؟ / سپاهان ۲- استقلال صفر، با گلهای سید و اشکهای محمود فکری

بزرگترین مصاف قلعه نویی و فرهاد خاطرتان هست؟ / سپاهان ۲- استقلال صفر، با گلهای سید و اشکهای محمود فکری

در آستانه این بازی حساس بایستی به مصاف خاطره انگیز این دو مربی در فینال جام حذفی در سال ۸۳ اشاره کنیم جایی که فرهاد کاظمی توانست در مجموع دو دیدار رفت و برگشت استقلال را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد و قهرمانی جام حذفی را نصیب سپاهان کند.

اتفاقاتی که در بازی رفت در اصفهان و در ورزشگاه نقش جهان رخ داد باعث شد که دیدار برگشت برای سپاهانی ها آبستن حوادثی ویژه باشد. کریهای معروف قلعه نویی و کاظمی در آن زمان و پیروزی عجیب و غریب سپاهان در ورزشگاه آزادی، در حضور ۸۵ هزار تماشاگر استقلالی، در روزی که عنایتی فوق العاده بود و از او آماده تر کمیل سوسکو، هنوز به عنوان یکی از بهترین خاطرات فرهاد کاظمی و تلخ ترین خاطرات امیر قلعه نویی به شمار می رود.

سپاهان که در دیدار رفت ۳ بر ۲ به پیروزی رسیده بود در ورزشگاه آزادی و در دیدار برگشت کار بسیار سختی داشت ولی به لطف دو گل سید صالحی و هنرنمایی سوسکو در مقابل حملات آبی ها پیروزی بسیار شیرینی را تجربه کرد.

فرهاد کاظمی قرار است بار دیگر تیمش را مقابل تیم امیر قلعه نویی ارنج کند و این بار نام تیم او ذوب آهن است. آیا شنبه بار دیگر کاظمی می تواند از پس امیر و لشگر آماده اش برآید؟

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها