X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 آذر 1392, 12:24
کد خبر: 6129
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 1

زلاتکو کرانچار: انتظار داشتم رحمان احمدی فرصت حضور در دروازه را به دست آورد/ برای پیروزی به اهواز می رویم اما اگر نبازیم هم خوب است

زلاتکو کرانچار: انتظار داشتم رحمان احمدی فرصت حضور در دروازه را به دست آورد/ برای پیروزی به اهواز می رویم اما اگر نبازیم هم خوب است زلاتکو کرانچار: انتظار داشتم رحمان احمدی فرصت حضور در دروازه را به دست آورد/ برای پیروزی به اهواز می رویم اما اگر نبازیم هم خوب استزلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان اصفهان با اشاره به شرایط ویژه تیمش در نیم فصل دوم اظهار امیدواری کرد تا زرد های اصفهانی با درک شرایط موجود بتوانند خواسته ها و انتظارات را بر آورده ساخته و بتوانند در نیم فصل دوم برای جنگیدن در لیگ برتر و رقابتهای آسیایی از هر جهت آمده باشد.در حالی که کاروان سپاهان در حال حاضر در اردوی تدارکاتی جزیره کیش به سر می برند با سرمربی کروات این تیم اصفهانی گفتگوی ویژهای را داشتیم.

زلاتکو کرانچار سرمربی کروات و با دانش سپاهان اصفهان در گفت و گویی که با خبرنگار شفقنا ورزشی داشت در مورد آخرین شرایط تیمش در آستانه آغاز دوباره لیگ برتر در دور برگشت و آینده این تیم در کورس بالانشینان صبت های جالبی را مطرح کرد که می توانید شرح آن را در زیر بخوانید:

شفقنا ورزشی: از آخرین شرایط حاکم بر تیم تان صحبت می کنید؟

- ما در حال حاضر در اردویی چند روزه در جزیره کیش به سر می بریم.اردویی که در حضور ملی پوشان مان آغاز کرده ایم تا پس از اینکه آنها را مدتی در اختیار نداشتیم با تیمی کامل تر از قبل برنامه هایمان را پشت سر بگذاریم.ما پس از این اردو به طور مستقیم عازم اهواز می شویم تا برای بازی با اولین حریف مان در دور برگشت لیگ برتر به مصاف فولاد اهواز برویم.

شفقنا ورزشی: دوری بازیکنان ملی پوش تان باعث بر هم خوردن برنامه هایتان نشد؟

- به هر حال ما می دانستیم که برای مدتی این یاران مان را در اختیار نخواهیم داشت و با تیمی نه چندان کامل تمرین می کردیم.طی دوری 14 روزه ملی پوشان ما مجبور بودیم بدون آنها تمرین کنیم.موضوعی که برای تمامی تیم هایی که در تیم ملی نماینده داشتند وجود داشت.نمی شد گفت دوری آنها بی اثر بود.به هرحال این نفرات جزو بازیکنان خوب ما هستند.

شفقنا ورزشی: از وضعیت ملی پوشانتان پس از بازگشت از اردوی تیم ملی احاس رضایت دارید؟

- بله.فکر می کنم شرایط شان چه از نظر روحی و روانی و چه از جهت فنی خوب و قابل قبول باشد.البته در حالت واقع بینانه من انتظار داشتم که رحمان احمدی در یکی از این دو بازی فرصت حضور در دروازه ایران را به دست آورد اما این اتفاق رخ نداد و کارلوس کی روش برای امتحان بیشتر دانیال داوری ترجیح داد به این دروازه بان در هر دو بازی فرصت بدهد.همین طور احسان حاج صفی که البته او به خاطر سه اخطاره شدن در بازی تیم ملی ایران در برابر لبنان غایب بود و محرومیت این شانس را از او سلب کرد.در مورد یعقوب کریمی هم فکر می کردم بازی به او برسد که این اتفاق رخ نداد. در هر صورت ما فرصت 6 روزه ای را در اختیار داریم تا تیم را با ملی پوشانش برای آغاز دوباره بازی هایمان در لیگ برتر و در دور برگشت بازی ها آماده ومهیا سازیم.

شفقنا ورزشی: در مجموع به نظر شما شرایط کلی سپاهان در نیم فصل اول چطور بود؟

- به نظر من تیم ما در این فصل نوسان هایی را تجربه کرد که البته به طور مقطعی بود و توانستیم خیلی زود به روند خوب و متعادلی دست پیدا نماییم.فکر می کنم که علت و دلیل اصلی این مساله تغییر و تحولاتی بود که ما در ابتدای فصل با آن مواجه شدیم.تغییراتی که ما در ابتدای فصل نسبت به تیم سال قبل مان داشتیم برای هماهنگ شدن باید زمان لازم طی می شد.بعد گذر این زمان نوسان های ما نیز تمام شد وتیم به روند تقریبا پایداری دست پیدا کرد.

شفقنا ورزشی: فکر نمی کنید با جذب مجتبی جباری در ابتدای فصل و از دست دادن ناگهانی و زود هنگام این بازیکن یک مقدار تیم تان دچار مشکل شد؟

- حضور مجتبی جباری در جمع ما بسیار کوتاه بود و او مدت زمان زیادی را در بین ما حضور نداشت که بتوان گفت جایش بین ما کم و خالی شده است.اگر چه معتقدم اگر این بازیکن در جمع ما باقی می ماند قطعا شرایط خیلی بهتر می شد اما این اتفاق رخ نداد و او ما را ترک کرد.البته من زیاد دوست ندارم راجع به این مساله صحبت کنم . ولی همه ما این انتظار را از او داشتیم که با اشتیاق و میل بیشتری در جمع ما می ماند ولی این طور نشد.

شفقنا ورزشی: از فعالیتی که در نقل و انتقالات بین دو نیم فصل داشتید راضی هستید؟

- ما تا امروز و تا این لحظه نقل و انتقال خاصی نداشته ایم و فعلا روی این مساله تمرکز داشته ایم که از نفرات قبلی مان در فرم و شرایط بهتر استفاده کنیم که یکی از این نفرات آرش افشین است که انتظار داریم در نیم فصل دوم بهتر از قبل در کنار ما حضور داشته باشد.

شفقنا ورزشی: این یعنی نمی خواهید هیچ بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرید؟

- نه .ما رسما اعلام کرده ایم که به یک هافبک بازیساز و یک گلزن نیاز داریم که البته فکر می کنم برای آن باید تا 10 دی ماه صبر کنیم تا نقل وانتقالات بازیکنان خارجی آغاز شود تا با جذب نیازهای مان از بین بازیکنان خارجی هم در مسیر و ادامه راه مان در لیگ برتر و هم در جام باشگاه های آسیا که قرار است بهمن ماه سال جاری آغاز شود از آنها استفاده وکمک بگیریم .

شفقنا ورزشی: طبق قرعه ای با آن روبرو هستید در 4 - 5 هفته ابتدایی کارتان در شروع نیم فصل دوم با چند تیم بزرگ مثل فولاد اهواز،استقلال تهران ،گسترش فولاد تبریز ، تراکتورسازی تبریز و... بازی های نسبتا مشکل و قرعه های سختی را پیش روی خود دارید.با این مساله چطور روبرو می شوید؟

- من هم مثل تمامی اعضای تیم این موضوع را درک کرده ام که چند هفته اول فصل در شروع دوباره کارمان چقدر می تواند در آینده مان و سرنوشتی که برای مان پیش خواهد امد مهم می باشد.یکی از دلایل و فلسفه هایی که برای برگزاری اردو در اصفهان و حالا در کیش داریم همین مساله است تا آماده تر و با کیفیت بالاتر از آن چه در نیم فصل اول بودیم بتوانیم دور جید کارمان را آغاز کنیم و با امدگی ایده ال و بسیار خوب به استقبال دور برگشت بازی های لیگ برتر برویم.ما به خوبی به این موضوع واقف هستیم که شرایط آغاز فصل برای ما به مراتب سخت تر از سایر رقبایمان می باشد.

شفقنا ورزشی: با توجه به شرایط فعلی ،به نظر شما چه تیم هایی می توانند در ادامه فصل به عنوان مدعیان قهرمانی در کورس باقی بمانند؟

- با در نظر گرفتن شرایط و وضعیت تیم ها من پیش بینی می کنم که 6 تیمی که در پایان نیم فصل اول در جدول رده بندی در رده های بالا قرار گرقته اند همچنان می توانند به کورس خود ادامه دهند و مدعی باقی بمانند.با این تفاسیر پرسپولیس ، استقلال ، فولاد اهواز،تراکتور سازی تبریز ، نفت تهران و تیم ما یعنی سپاهان مدعیان کسب قهرمانی و به دست آوردن سهمیه آسیایی هستند.

شفقنا ورزشی: ارزیابی تان از بازی بعدی تان در برابر فولاد اهواز چیست؟

- ما با شرایط ویژه ای به مصاف فولاد می رویم . در این دیدار سه بازیکن مان یعنی اروین بولکو ، امین جهان عالیان و علی حمودی را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم و باید تغییرات زیادی را در ترکیب اصلی مان ایجاد کنیم.مساله ای که برای هماهنگی نفرات مان ما را نیازمند کار بیشتری می کند.به هر حال امیدوار هستیم یاران جانشین بازی خوب و قابل قبولی را از خود ارائه دهند و ما را برای کسب نتیجه خوب در این بازی مهم یاری کنند .

شفقنا ورزشی: فکر می کنید چه نتیجه ای در این بازی رقم خواهد خورد؟

- همانطور که توضیح دادم ما با مشکلاتی برای این بازی آماده می شویم .ولی در مجموع شرایط خوبی در تیم ما حاکم است و امیدارم بازیکنان ما خواسته های ما را بهخوبی در زمین اجرا کنند.تمام تلاش ما این است که بتوانیم با پیروزی از اهواز به اصفهان بازگردیم اما حتی اگر نبازیم نیز نتیجه خوبی در خانه حریف کسب کرده ایم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها