X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 آذر 1392, 14:35
کد خبر: 6132
خبرنگار: masoudfms
نظرات: 9

فرامرزی: تیم‌ها برای دادن بازیکن به سپاهان حساسيت دارند!/ کریمیان شخصا علاقه دارد به سپاهان بیاید

فرامرزی: تیم‌ها برای دادن بازیکن به سپاهان حساسيت دارند!/ کریمیان شخصا علاقه دارد به سپاهان بیاید فرامرزی: تیم‌ها برای دادن بازیکن به سپاهان حساسيت دارند!/ کریمیان شخصا علاقه دارد به سپاهان بیایدسرپرست تیم فوتبال و سخنگوي باشگاه سپاهان اصفهان در ارتباط با تازه ترین اخبار نقل و انتقالات این تیم، اظهارکرد: تاکنون به طور صد درصد نتوانسته‌ایم بازیکنان مد نظر خود را جذب کنیم چرا كه سایر باشگاه‌ها برای دادن بازیکن به سپاهان سخت گیری می‌کنند و حساسیت دارند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده هنوز به طور صد در صد، انتقال رضا نوروزی و مهدی کریمیان بازیکنان نقت تهران و تراکتورسازی تبریز نهایی نشده است، کریمیان علاقه زیادی برای پیوستن به سپاهان دارد و این علاقه به حضور او در سال‌های قبل در تیم اصفهانی بر مي‌گردد، پس طبیعی است، اما با باشگاه تراکتورسازی هنوز به توافق نرسیده‌ایم.

فرامرزی در خصوص رضا نوروزی نیز گفت: باشگاه نفت تهران بازیکن دیگری به غیر از پیشنهاد ما را، برای معاوضه با نوروزی مطرح كرده است، اما سپاهان قبول نکرد و وضعیت نهایی جذب این بازیکن نیز هنوز قطعی نشده و دو باشگاه همچنان در حال مذاکره هستند.

سرپرست و سخنگو تیم فوتبال سپاهان اصفهان با ابراز رضایت از برگزاری اردوی آماده سازی تیم سپاهان در کیش، خاطرنشان‌کرد: این اردو که بعد از تاسوعا و عاشورا آغاز شد، با شرایط مطلوبی تا پیش از بازی با فولاد خوزستان ادامه خواهد داشت.

وی در ارتباط با وضعیت کنونی محرم نویدکیا و جواهیر سوکای دو بازیکن مصدوم سپاهان و این که چه زمان می‌توانند در ترکیب تیم حضور یابند، تصریح‌کرد: وضعیت بهبودی هر دو بازیکن روند خوبی دارد، عمل جراحی سوکای زودتر انجام شد و این بازیکن زودتر برنامه درمانی خود را آغاز کرد و حدودا تا یک‌ماه آینده می‌تواند در خدمت تیم قرار گیرد، نویدکیا نیز هم اکنون شروع به دویدن کرده، اما دیرتر از سوکای به جمع بازیکنان باز خواهد گشت.

فرامرزی با تشکر از رسانه‌ها و هواداران گفت: در بازی‌های نیم فصل دوم بیش ار گذشته به حمایت هواداران نیاز داریم تا به این وسیله افتخارات قبلی تکرار شوند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها