X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 آذر 1392, 18:40
کد خبر: 6138
خبرنگار: espadana
نظرات: 2

7 برد در 12 دوره / سپاهان نیم فصل دوم را خوب شروع می‌کند

7 برد در 12 دوره / سپاهان نیم فصل دوم را خوب شروع می‌کند 7 برد در 12 دوره / سپاهان نیم فصل دوم را خوب شروع می‌کند
به گزارش ایمنا اولین بازی سپاهان در نیم فصل دوم بدون شک یک بازی شش امتیازی برای شاگردان کرانچار است که گرفتن امتیازات کامل آن از رقیب مستقیمی مثل فولاد خوزستان می‌تواند نتایج ضعیف سپاهان در سه هفته پایانی نیم فصل اول لیگ را به دست فراموشی بسپارد.
البته به خاطر تعطیلات بیست روزه نیم فصل تیم‌ها شرایطی متفاوت نسبت به نیمه اول لیگ خواهند داشت و هر تیمی خودش را با تعطیلات هماهنگ کرده باشد بدون تردید شروعی خوب را در نیم فصل دوم تجربه خواهد کرد.
اما نتایج سپاهان در دوازده دوره قبلی لیگ در شروع نیم فصل دوم نشان می‌دهد که پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتبال ایران فقط یکبار در فصل گذشته نیم فصل دوم را با شکست مقابل مس آغاز کرده و در یازده دوره قبلی هرگز شکستی را تجربه نکرده است.
سپاهان از مجموع دوازده بازی در آغاز نیم فصل دوم هفت برد مقابل فجر سپاسی، نفت آبادان، شموشک در لیگ سوم، سایپا، ملوان، پگاه گیلان و استقلال تهران به دست آورده است و چهار بار هم نیم فصل دوم را با تساوی مقابل شموشک در لیگ پنجم، پاس همدان، راه آهن و استقلال تهران در لیگ یازدهم آغاز کرده است و تنها شکست زردها هم در فصل گذشته رقم خورد که در هفته هجدهم در کرمان مغلوب مس شدند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها