X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 آذر 1392, 15:27
کد خبر: 6337
خبرنگار: reza.sepahani
نظرات: 0

تشکر و قدردانی باشگاه استقلال از میهمان نوازی مردم اصفهان و باشگاه سپاهان

تشکر و قدردانی باشگاه استقلال از میهمان نوازی مردم اصفهان و باشگاه سپاهان تشکر و قدردانی باشگاه استقلال از میهمان نوازی مردم اصفهان و باشگاه سپاهان
روابط عمومی باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای از باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان و مردم میهمان‌نواز اصفهان تشکر و قدردانی کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:
«در فوتبالی که حرمت‌شکنی، تهمت‌زنی، دروغ و حاشیه جای کیفیت‌های فنی را گرفته است، برخورد مردم خوب اصفهان و به خصوص باشگاه سپاهان در میهمان‌نوازی از باشگاه استقلال یکبار دیگر ارزش‌های انسانی، اخلاقی و اسلامی را به یاد جامعه فوتبال ایران آورد. مصاف استقلال با سپاهان، همواره حساس و سرنوشت‌ساز بوده و مسابقه دیروز این دو تیم می‌تواند برگ زرینی در کارنامه رقابت‌های این دو باشگاه باشد. رقابتی که اگر چه گل نداشت اما حاشیه‌سازان را بیکار کرد. مسابقه‌ای که اگر چه کارت زرد فراوان داشت اما همه اخطارها فنی بود و رفتار بازیکنان دو تیم در زمین و کادرفنی آنها در بیرون از زمین، جوانمردانه و با احترام بود.
بدون تردید رفتار و عملکرد باشگاه سپاهان در روز کنفرانس خبری قبل از مسابقه در هتل سفیر و تجلیل و قدردانی از زحمات سرمربی سابق خود پیش از شروع مسابقه روز پنجشنبه زمینه‌ساز این اتفاق‌های خوشایند بود. مراسمی که بر زیبایی‌ها و ارزش‌های این رقابت افزود.
باشگاه استقلال وظیفه خود می‌داند از باشگاه فرهنگی- ورزشی سپاهان و هواداران پرشور فوتبال این استان تشکر و قدردانی و اظهار امیدواری کند که این گونه رفتارهای نیک و جوانمردانه در فوتبال ایران گسترش یابد. همچنین جا دارد در کنار تشکر ویژه از مردم میهمان‌نواز اصفهان، قدردانی ویژه‌ای داشته باشیم از خانواده محترم «حجه فروش» که پس از مسابقه دیروز پذیرای اردوی استقلال بودند و مانند همیشه محبت وافر خود را شامل خانواده بزرگ استقلال کردند./ش
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها