X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 آذر 1392, 08:56
کد خبر: 6451
خبرنگار: farzaneh
نظرات: 2

تقدیر از محمدرضا ساکت به عنوان حامی برتر جمعیت هلال احمر

تقدیر از محمدرضا ساکت به عنوان حامی برتر جمعیت هلال احمر تقدیر از محمدرضا ساکت به عنوان حامی برتر جمعیت هلال احمر
به نقل از سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان، در مراسم تجلیل و تقدیر از خیرین و داوطلبان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان به عنوان حامی برتر جمعیت هلال احمر معرفی شد.

این مراسم که با حضور رییس و دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور و رئیس سازمان داوطلبان برگزار شد، برترین داوطلبان، حامیان و برترین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر را معرفی نمود.

محسن مومنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در بخشی از سخنان خود در این مراسم با اشاره به کمک‌های بی دریغ باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان عنوان کرد: مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان با ارسال کمک‌های مردمی به مناطق آسیب دیده از قبیل زلزله بم، بحران سومالی و زلزله آذربایجان شرقی به عنوان حامی برتر جمعیت هلال احمر معرفی شد. ساکت با به عضویت رساندن اعضای هشت رشته از تیم‌های ورزشی منطقه به عنوان داوطلب در همکاری با هلال احمر موثرترین نقش را در عضویت اعضای جمعیت هلال احمر بر عهده داشته است.

وی همچنین با همکاری و پیگیری احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای توسط شرکت‌های صنعتی منطقه مبارکه، حضور در پایگاه‌های امدادی بر حسب نیاز با سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر همکاری داشته است.

شایان ذکر است باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان به عنوان باشگاهی خصوصی در استان اصفهان تنها مجموعه فرهنگی ورزشی است که کلیه پرسنل و اعضای تیم‌های مختلف این باشگاه در قالب‌های تبلیغی، ارشادی و حمایتی عضو جمعیت هلال احمر بوده و در این سازمان فعالیت دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها