X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 دی 1392, 11:45
کد خبر: 6719
خبرنگار: مهدی سیاه
نظرات: 0

خریدهای کرانچار هنوز یک نیمه هم بازی نکرده‌اند

خریدهای کرانچار هنوز یک نیمه هم بازی نکرده‌اند خریدهای کرانچار هنوز یک نیمه هم بازی نکرده‌اند
به گزارش ایمنا برخلاف ذوب آهن که فعالیتی گسترده در زمان نقل و انتقالات نیم فصل داشت و به نوعی تیمش را زیر و رو کرد اوضاع در تیم سپاهان آرام بود و به واسطه بعضی از مشکلات در نیم فصل کرانچار نتوانست آنطور که باید بازیکن بزرگ و سرشناسی را برای رفع نقاط ضعف سپاهان به تیمش اضافه کند.
خریدهای سپاهان در نیم فصل به جذب امیرحسین کریمی، سعید قائدی فر و احسان پهلوان محدود شد که دو نفر اول از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان اضافه شدند و نفر سوم هم به واسطه معاوضه با محسن ایران نژاد از ذوب آهن به سپاهان پیوست تا شاید مشکلات این تیم در خط هافبک را حل کند. ولی با رسیدن به هفته بیستم لیگ برتر و نگاهی به دقایق بازی این سه خرید جدید سپاهان نشان می‌دهد که کرانچار همچنان به بازیکنان قبلی خودش اعتماد بیشتری دارد و درخشش مهدی شریفی، علی کریمی و حتی امین جهان عالیان باعث شده تا کرانچار فعلاً اصراری به استفاده از این سه خرید جدید نداشته باشد.
امیر حسین کریمی فقط سه دقیقه در مقابل استقلال به میدان رفت و احسان پهلوان هم حضوری ۳۲ دقیقه ای در مقابل فجر را تجربه کرد و سعید قائدی فر هم هنوز فرصت بازی کردن را پیدا نکرده است تا آمار دقایق بازی این سه بازیکن به یک نیمه کامل هم نرسد. ولی با توجه به روحیات کرانچار پیش بینی می‌شود که در ادامه لیگ این سه بازیکن هم به چرخه بازیکنان سپاهان در لیگ سیزدهم اضافه شوند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها