X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 خرداد 1394, 17:32
کد خبر: 6912
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 0

فرکی اولین کسی است که در فوتبال ایران به من فرصت داد

پادوانی پیشنهاد سپاهان را تائید کرد

پادوانی پیشنهاد سپاهان را تائید کرد پادوانی پیشنهاد سپاهان را تائید کرد
پادوانی که در این فصل مهره‌ای ارزشمند برای علیرضا منصوریان بود و عملکرد درخشانی در خط دفاع داشت با توجه به پایان قراردادش با زردپوشان باید به باشگاه برزیلین برگردد؛ تیمی که پادو دو فصل و نیم دیگر با آن قرارداد دارد.

او در رابطه با پایان قراردادش با نفت به خبرورزشی گفت: در نفت تمام تلاشم را کردم که بهترین نمایش را ارائه دهم و فکر می‌کنم مسئولان و کادرفنی نفت هم از نمایش من راضی هستند اما الان شرایط به گونه‌ای است که باشگاه برزیلین در موردم تصمیم‌گیرنده است چون به طور قرضی از آنجا به فولاد و بعد از آن به نفت آمده بودم. 15 ژوئن هم ITC من به طور اتوماتیک به برزیل بازمی‌گردد و باشگاه برزیلی باید در مورد من تصمیم بگیرد؛ تیمی که الان در سری A ایالت یو آر تی برزیل فعالیت می‌کند.

او در ارتباط با پیشنهادات ایرانی‌اش گفت: در حال بررسی پیشنهاداتم هستم. نفت هم پیشنهاد داده اما من هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. سپاهان هم به من پیشنهاد داده اما صحبت‌هایم هنوز خیلی جدی نشده است.

پادوانی درباره احتمال حضورش در سپاهان با توجه به همکاری‌اش با حسین فرکی در تیم فولاد گفت: فرکی اولین کسی است که در فوتبال ایران به من فرصت داد و من هم به همین دلیل بی‌میل نیستم که به سپاهان بروم اما در این رابطه باید دید در آینده چه پیش خواهد آمد.

وی ادامه داد: من با نفت فصل خوبی داشتم، به همین دلیل فکر می‌کنم ارزش‌های فنی من برای این تیم تمام شده است اما حالا شرایطم به گونه دیگری است. من تمایل دارم با فرکی کار کنم اما تصمیم آخر را باشگاه برزیلی در مورد من می‌گیرد چون تصمیم‌گیرنده در مورد من، باشگاه برزیلی است.

پادوانی که در دیدار هفته پایانی زننده گل تساوی تیمش برابر تراکتورسازی بود و در این رابطه اینطور گفتگویش را به پایان رساند: من در آن بازی فقط به تیم خودم فکر می‌کردم. نفت، شانس قهرمانی داشت و من هم فقط به قهرمانی تیم خودم فکر می‌کردم و به قهرمانی تیم دیگری فکر نمی‌کردم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها