X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 70
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

خوروش:اشتباهات داوری کاملا به ضرر سپاهان بوده است

خوروش:اشتباهات داوری کاملا به ضرر سپاهان بوده است

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از اشتباهات داوری که در این فصل کاملا به زیان طلایی پوشان بوده به شدت انتقاد کرد.


رسول خوروش در گفتگو با پایگاه خبری سپاهان گفت: متاسفانه در این فصل سپاهان در بازی های متعدد و به اذعان کارشناسان برنامه نود قربانی اشباهات سهوی داوری شده است.


وی اضافه کرد:اشتباهات سهوی شاید برای همه تیم های بوده است ولی در دیدارهایی نیز اشتباهاتی به نفع آنها رقم می خورد اما شما نگاه کنید و معیار قضاوت را هم کارشناسان برنامه نود قرار دهید، در این فصل سهم ما از اشباهات داوری فقط و فقط زیان بوده است . در دیدار با فولاد بازهم یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد تا سه امتیاز دیگر را از دست بدهیم و جایگاه مان جدول دچار تزلزل شود.


خوروش ادامه داد: ما اطمینان داریم که این اشتباهات سهوی است اما تکرار متعدد این اشتباهات تیم را کلافه کرده و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نامه ای به فدراسیون فوتبال در این باره اعتراض رسمی خود را اعلام می کند.


مدیر تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: اشتباهات داوری برای سایر تیم ها به ویژه تیمهای مدعی شرایط را به گونه ای که رقم زده که هر چند شاید برخی اوقات متضرر شده باشند اما نفع آنها از این اشباهات بیشتر بوده و این سپاهان بوده که گرفتار کامل این اشتباهات سهوی شده است و جایگاه مطلوبش در جدول دچاره خدشه شده است

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها