X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 72
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

سپاهان یک پنالتی طلبکار شد استقلال یک پنالتی بدهکار!

سپاهان یک پنالتی طلبکار شد استقلال یک پنالتی بدهکار!

محمد فنایی، کارشناس داوری برنامه ۹۰ شب گذشته و در زمان بررسی داوری دیدار سپاهان و فولاد بهم خوردن تعادل جالوویچ در محوطه جریمه فولاد را پنالتی دانست و اعتقاد داشت مدافع فولاد تعادل او را بر هم زده است.

البته فنایی آفساید خلعتبری که در دقایق پایانی به ضرر سپاهان گرفته شد را نیز صحیح نداست و معتقد بود خلعتبری در زمان ارسال پاس عقب تر از مدافع حریف ایستاده بود.

اما ماجرا برای دیگر مدعی قهرمانی متفاوت رقم خورد و فنایی در بخش کارشناسی داوری دیدار استقلال و سایپا سرنگون شدن مهاجم سایپا توسط منتظری را در محوطه جریمه استقلال پنالتی دانست جالب اینکه خود پژمان منتظری هم بر پنالتی بودن آن صحنه اعتراف کرد.

البته به عقیده فنایی در دقیقه ۸۸ در یک صحنه دیگر در میانه میدان حامد شیری، هافبک سایپا باید به دلیل تکل خطرناک با کارت قرمز مستقیم جریمه می‌شد.

همچنین در کارشناسی داوری دیدار صبای قم و ذوب آهن، پنالتی نیمه نخست تیم صبا از سوی کارشناس برنامه تایید شد و در سوی دیگر سرنگون شدن بکو فوفانا بازیکن ذوب آهن در دقیقه ۸۲ در محوطه جریمه صبای قم که از سوی داور بازی پنالتی تشخیص داده نشده بود، توسط محمد فنایی پنالتی عنوان شد.

به این ترتیب دو تیم اصفهانی در هفته نوزدهم لیگ برتر جمعاً دو پنالتی طلبکار شدند!

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها