X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 آذر 1391, 09:43
کد خبر: 732
خبرنگار: 200090
نظرات: 0

تابش: گروه سپاهان هم مشکل است هم آسان

تابش: گروه سپاهان هم مشکل است هم آسان قائم مقام باشگاه سپاهان از قرعه نه سخت و نه آسان تیمش در لیگ قهرمانان آسیا خبر می دهد و آن را یک اتفاق خوب برای تیم فوتبال سپاهان در فصل جدید لیگ قهرمانان می داند.
پس از قرعه کشی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در کوالالامپور و مشخص شدن گروه بندی نمایندگان کشورمان در این رقابت ها مسعود تابش که خود از بازیکنان تیم فوتبال سپاهان و منتخب اصفهان در لیگ قدس بوده است در گفتگو با ایمنا، قرعه سپاهانی ها را نه سخت و نه آسان توصیف کرد و گفت: تقریباً هر چهار تیم سپاهان، الاهلی عربستان سعودی، الغرافه قطر و یکی از دو تیم النصر امارات و لوکوموتیو ازبکستان از شانس صعود یکسانی برخوردار هستند اما مهمترین اصل و حسن برتری ما این است که از سه تیم الغرافه، الاهلی و النصر امارات شناخت کافی و خوبی داریم.
تابش در ادامه اینگونه صحبت هایش را تکمیل کرد که گروه ما نسبتاً گروه خوبی است اما نمی توان گفت که حریفان ما بیکار خواهند نشست چرا که این تیم ها مخصوصاً اعراب یک ماه قبل از شروع بازی ها، تیم های خود را می بندند و کسی به درستی نمی داند که بازیکنان نهایی این تیم ها و نفرات خریداری شده آنها کدام بازیکنان هستند.
تابش گفت: به نظر من النصر امارات که یکی از تیم های متمول و پولدار منطقه در آسیا است با عبور از نماینده کشور ازبکستان به گروه ما ملحق خواهد شد که حضور این تیم کمی به وزن گروه سوم رقابت ها خواهد افزود. اما مطمئن باشید سپاهان از این مرحله صعود خواهد کرد چرا که امسال ما به دنبال قهرمانی خواهیم بود.
تابش با ذکر این نکته که تیم فوتبال سپاهان در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا از داوران لطمات جبران ناپذیری را دریافت کرده است، گفت: امسال به گونه ای وارد این رقابت ها خواهیم شد که مشکلات داوری نتواند ما را از رسیدن به فینال و حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا باز دارد.
وی گفت: امسال شرایطمان بهتر است و اگر نوبتی باشد نوبت قهرمانی تیم فوتبال سپاهان خواهد بود.
تابش ادامه داد: به حرکت لاک پشتی خودمان در لیگ برتر ادامه خواهیم داد و مثل همیشه در دور برگشت بهتر و پر تلاش تر ظاهر خواهیم شد و خوراک سپاهان در بازی ها، بازی با تیم های سرخابی در ورزشگاه آزادی و شکست آنهاست.
قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد جدایی حسن اشجاری گفت: این جدایی کاملاً توافقی و منطقی و به درخواست طرفین بود و هیچگونه مشکلی در این رابطه وجود نداشته است ضمن آنکه به دنبال خرید یک مدافع خارجی دیگر نیز خواهیم بود.
وی در رابطه با محمد باقرصادقی سنگربان این تیم گفت: وی دروازه بان جوان و خوبی است که بایستی روی وی کارکرد و از نظر شرایط روحی روانی روی او زوم کرد اما اگر در درون دروازه احساس نیاز کنیم، شک نکنید که اقدام به جذب یک دروازه بان خواهیم کرد اما فعلاً گزینه ما محمد باقر صادقی است که از جوان های خوب و آینده دار است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها