X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 تیر 1394, 16:37
کد خبر: 7570
خبرنگار: niloofar
نظرات: 5

تاریخ شروع لیگ به تعویق نمی افتد

باشگاه ها به طور اتوماتیک سقف بودجه را رعایت می کنند

باشگاه ها به طور اتوماتیک سقف بودجه را رعایت می کنند باشگاه ها به طور اتوماتیک سقف بودجه را رعایت می کنند
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:زمزمه هایی هست که شاید در این هفته رای مس کرمان و پیکان اعلام شود.
غلامرضا بهروان اظهار داشت: از این هفته به همراه سایر ناظران سازمان لیگ راهی شهرستانها خواهیم شد تا از امکانات باشگاهها و استادیوم های محل برگزاری دیدارهایشان بازدید کنیم. البته این بازدید بیشتر برای رفع ایرادهایی است که در بازدیدهای قبلی به آنها اشاره شده است.
وی درباره صحبت های مهدی تاج رییس سازمان لیگ در برنامه ورزش و مردم که خبر از برداشته شدن قانون سقف بودجه داد گفت: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی که باشگاهها دارند و بدهی سنگین آنها فکر نمی کنم باشگاهی حاضر به افزایش دستمزدها باشد و خود آنها اتوماتیک وار نه تنها سقف بودجه را رعایت و بلکه پایین تر از آن هزینه می کنند.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در باره تاریخ شروع مسابقات لیگ پانزدهم خاطرنشان کرد:با وجود برگزاری دیدار سوپر جام و تورنمنت شهدا در تعطیلات لیگ، دوره پانزدهم لیگ به هیچ عنوان به تاخیر نیفتاده و در همان زمان اعلام شده، شروع خواهد شد. البته چاره ای جز این نداریم چون برنامه های تیم ملی بزرگسالان - امیدها و چهارتیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در آن پیش بینی شده و با تاخیر در شروع کار تمام آنها به هم می ریزد.
بهروان در پایان درباره نتیجه رسیدگی به تبانی های رخ داده در لیگ یک و سرانجام پرونده مس کرمان گفت: در این باره باید از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال سوال شود اما زمزمه هایی هست که شاید در این هفته رای مس کرمان و پیکان اعلام شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها