X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

-881 فروردین 773, 18:02
کد خبر: 76
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 1

خوروش: شانس هم بخشی از فوتبال است | مطمئنم کرانچار با پرسپولیس مذاکره‌ای نداشته است

خوروش: شانس هم بخشی از فوتبال است | مطمئنم کرانچار با پرسپولیس مذاکره‌ای نداشته است

رسول خوروش در مورد شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و تیم‌مان از لحاظ فوتبالی عملکرد مناسبی داشت. شانس هم بخشی از فوتبال است که می‌تواند در تعیین نتیجه تاثیرگذار باشد، اما این مسئله در دیدار روز گذشته برای ما وجود نداشت.


وی در مورد اینکه آیا از قبول دو شکست پیاپی، احساس خطر نمی‌کنند، عنوان کرد: تا زمانی که خوب بازی می‌کنی هیچ مشکلی وجود ندارد، با یک باخت نمی‌توان گفت نگران هستیم، از اینکه فوتبال روان و هماهنگی را ارائه می‌کنیم خوشحالیم و امیدوارم در دیدارهای آینده نتیجه خوبی کسب کنیم.


سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود کرانچار برای فصل آینده با پرسپولیسی‌ها مذاکره کرده است، اظهار داشت: همیشه چنین شایعاتی وجود دارد و در حد همان حرف است. مطمئنم که کرانچار با پرسپولیسی‌ها هیچ صحبتی نداشته و کارش را با قدرت در سپاهان دنبال می‌کند.


وی در مورد اینکه برای حفظ چمن ورزشگاه فولادشهر به ذوب‌آهنی‌ها پیشنهاد داده بودند در یک زمین دیگر تمرین کنند، خاطرنشان کرد: آنها از این موضوع استقبال کردند و باید در جلسه‌ای بنشینیم و در این ارتباط صحبت کنیم. با توجه به اینکه هر دو تیم در یک زمین بازی می‌کنند و با توجه به شرایط آب و هوایی، چمن ورزشگاه با مشکل روبرو خواهد شد. ذوب آهنی‌ها همیشه با ما تعامل خوبی داشتند و همین که زمین خود را در اختیار ما قرار می‌دهند از آنها سپاسگزار هستیم.


خوروش در مورد اینکه گفته شده بود ورزشگاه نقش جهان تا ۲۲ بهمن تحویل داده شود، گفت: برای ساخت این ورزشگاه دولت فعالیت می‌کند و همچنان ساخت و ساز می‌شود. اما بعید می‌دانم این زمین تا آن موقع آماده شود.


وی در مورد دیدار هفته بیستم مقابل راه آهن تصریح کرد: تمامی دیدارها سخت است و همه تیم‌ها با قدرت حاضر می‌شوند. می‌بینیم تیمی مثل گهر چقدر پیشرفت داشته و توانست این هفته به پیروزی برسد.

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها