X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 تیر 1394, 11:29
کد خبر: 7621
خبرنگار: niloofar
نظرات: 19

در ترکیه اردو می‌زنیم

بصیرت: با نظر فرکی سه بازیکن به سپاهان ملحق می‌شوند

بصیرت: با نظر فرکی سه بازیکن به سپاهان ملحق می‌شوند بصیرت: با نظر فرکی سه بازیکن به سپاهان ملحق می‌شوند

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در فصل نقل و انتقالات با نظر حسین فرکی 2 یا 3 بازیکن خوب به تیم سپاهان اضافه خواهند شد.
مجید بصیرت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: تمرینات تیم زیر نظر حسین فرکی هر روز به طور منظم و منسجم برگزار می‌شود. تمرینات از شادابی خاصی برخوردار است و بازیکنان حاضر با جدیت به تمرین می‌پردازند. البته به چند بازیکن ملی پوش با نظر حسین فرکی استراحت داده شده است.

وی افزود: با اجازه فرکی احسان حاج صفی و مهدی شریفی به مسافرت رفته‌اند و وریا غفوری نیز در حال استراحت است. به زودی این بازیکنان نیز به جمع تیم ملحق می‌شوند. بازیکنان جوان سپاهان همگی حضور دارند. امینی و صدقیان دو دروازه‌بان جوان سپاهان هستند که با شهاب گردان به خوبی به تمرین مشغول هستند.

مربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا در فصل نقل و انتقالات در پست‌های خاصی بازیکن جذب می‌شود یا خیر؟ گفت: در این‌باره موردی نمی‌توان صحبت کرد، اما مسلما با نظر حسین فرکی 2 یا 3 بازیکن خوب در فصل نقل و انتقالات به سپاهان ملحق می‌شوند.

بصیرت تصریح‌ کرد: آینده سپاهان را با بودن حسین فرکی خیلی خوب ارزیابی می‌کنم. در فصل گذشته فرکی از هفته هشتم به تیم آمد و به خوبی توانست سپاهان را به سر منزل مقصود برساند. در 6 بازی آخر 18 امتیاز کسب کردیم که اصلا کار آسانی نبود.

وی افزود: خیلی خوشحال هستم که بعد از 2 سال دوری از تیم محبوبم سپاهان مجددا به این تیم برگشته‌ام.

مربی تیم فوتبال سپاهان، خاطرنشان‌کرد: به احتمال قوی روز 19 تیر یک اردوی آماده سازی 10 روزه را در ترکیه برپا می‌کنیم. این اردو در شهر آنکارا و در کمپ نزدیک به تیم فنر باغچه دایر می‌شود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها