X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 تیر 1394, 21:20
کد خبر: 7669
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 11

همیشه گفته ام که اولویتم سپاهان است

حاج صفی: روحم از پیشنهادات خارجی که می گویند خبر ندارد

حاج صفی: روحم از پیشنهادات خارجی که می گویند خبر ندارد حاج صفی: روحم از پیشنهادات خارجی که می گویند خبر ندارد
هافبک سپاهان گفت: دوست دارم اگر شرایط خوبی مهیا باشد، خارج از ایران فوتبالم را دنبال کنم اما هنوز هیچ پیشنهاد جدی از تیمهای خارجی به دست من نرسیده است.

احسان حاج صفی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با آخرین وضعیتش اظهار داشت:‌ این روزها تمرینات خودم را به صورت اختصاصی دنبال می کنم. هنوز وضعیتم مشخص نیست و سعی می کنم برای فصل آینده بهترین تصمیم را بگیرم تا آینده فوتبالم روشن باشد.

وی درباره احتمال تمدید قراردادش با سپاهان افزود: تمرینات سپاهان چند روزی است که آغاز شده اما من هنوز با مدیران باشگاه به توافقی برای ادامه کار نرسیده ام. یکسری مطالبات مالی هم از قبل وجود داشت که هنوز بخشی از آنها حل نشده است. باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می دهد.

هافبک سپاهان درباره اینکه پیشنهاد دیگری هم دارد، تصریح کرد: من همیشه گفته ام که اولویتم سپاهان است و در ایران دوست دارم برای این تیم بازی کنم. الان صحبت کردن از پیشنهادات دیگر درست نیست چون من بازیکنی نیستم که بخواهم با این صحبتها بازارگرمی کنم. هنوز نمی دانم در روزهای آینده چه اتفاقی برایم رخ می دهد.

حاج صفی در واکنش به خبرهای منتشر شده مبنی بر پیشنهاداتی که وی از بوندسلیگای آلمان دارد، گفت: شاید خودم خبر ندارم اما یکسری از دوستان از این پیشنهادات باخبرند. نمی دانم این شایعات را از کجا می سازند چون من روحم هم از این پیشنهادی که گفته شده،‌ خبر ندارد. چند هفته پیش هم نام بوخوم را مطرح کردند که من گفتم پیشنهادی به دست من نرسیده و حالا به نظر نوبت به یک شایعه دیگر رسیده است.

وی در پایان گفت:‌ دوست دارم اگر شرایط خوبی مهیا باشد، خارج از ایران فوتبالم را دنبال کنم اما هنوز هیچ پیشنهاد جدی از تیمهای خارجی به دست من نرسیده است. بهتر است رسانه ها هم از گمانه زنی و شایعه سازی خودداری کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها