X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

7 تیر 1394, 09:50
کد خبر: 7680
خبرنگار: aftabgardan
نظرات: 9

تا آخر هفته تیم ما کامل می شود

خوروش: تیم قهرمان نیازی به دست زدن ترکیبش ندارد

خوروش: تیم قهرمان نیازی به دست زدن ترکیبش ندارد خوروش: تیم قهرمان نیازی به دست زدن ترکیبش ندارد
سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: نه تمریناتمان را دیر شروع کردیم و نه اینکه تا به الان عملکرد بدی در نقل و انتقالات داشتیم.

رسول خوروش در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با وضعیت تمرینات سپاهان پس از گذشت چند روز از حضور حسین فرکی اظهار داشت: تمریناتمان را بیش از یک هفته است که آغاز کرده ایم و خدا را شکر فرکی هم بعد از به دست آوردن سلامتی اش در تمرینات حاضر شده و عملکرد بازیکنان را زیر نظر می گیرد. یکسری از بازیکنان که قرارداد دارند و با باشگاه به توافق رسیده اند این روزها با تیم تمرین می کنند و منتظر یکسری دیگر از بازیکنان هستیم که هنوز با باشگاه قرارداد نبسته اند. البته فکر می کنم مشکلی نیست و تا آخر هفته تیم ما کامل می شود.

وی درباره وضعیت دروازه بانان این تیم و اینکه رحمان احمدی اعلام کرده است می خواهد اصفهان را ترک کند عنوان کرد: احمدی هم اکنون در اصفهان است و تا آخر همین هفته با باشگاه مذاکراتش را به سرانجام می رساند. البته او قصد داشت اصفهان را ترک کند اما بعد از صحبت هایی که از سوی باشگاه با او انجام شد برگشت و فکر می کنم تا پایان همین هفته برای یک فصل دیگر در سپاهان ماندنی شود. ما به هر دو دروازه بان فصل گذشته خودمان احتیاج داریم و به فکر جذب دروازه بان دیگری نیستیم.

سرپرست تیم سپاهان در پاسخ به این سوال که پیشنهاد خارجی برای حاج صفی به باشگاه سپاهان آمده یا خیر تصریح کرد: هیچ پیشنهادی به دست ما نرسیده است. البته حاج صفی بازیکن آزاد محسوب می شود و اگر پیشنهادی باشد نزد خودش می رود نه باشگاه. حاج صفی یکی از بازیکنان تاثیرگذار سپاهان است و در تلاش هستیم تا به زودی قرارداد این بازیکن را با این باشگاه هم تمدید کنیم.

خوروش در واکنش به شایعاتی که هر چند وقت یک بار مبنی بر تغییرات مدیریتی در سپاهان در رسانه ها مطرح می شود عنوان کرد: خودتان هم می گویید شایعات، پس ما جوابی به این شایعات نداریم. اگر چه بارها قاطعانه پاسخ این شایعات را دادیم اما بیشتر سعی می کنیم برابر آنها سکوت کنیم تا تمرکزمان به هم نریزد. برخی دشمنان ما هستند که می خواهند با این صحبت ها تیم را به هم بریزند اما ما اجازه نخواهیم داد.

وی در خصوص اینکه گفته می شود امسال سپاهان در نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته اذعان داشت: به نظر من نه دیر شروع کردیم و نه اینکه تا به الان عملکرد بدی داشتیم. این را هم به خاطر بسپارید که تیم ما قهرمان لیگ شده و تیم قهرمان هم نیازی به دست زدن ترکیبش ندارد. نهایتا دو، سه نفر بازیکن جدید در فهرست ما هستند که هنوز قرارداد هیچ کدام از آنها قطعی نشده و من هم نمی توانم نامی از آنها ببرم. سعی ما این است که تیم فصل گذشته مان را حفظ کنیم و با جذب چند بازیکن نقاط ضعف خود را بپوشانیم.

خوروش در پایان درباره اینکه سپاهانی ها اردوی خارجی خواهند داشت یا خیر گفت: احتمالا اواسط تیرماه به ترکیه می رویم تا اردوی 10 روزه ای را در این کشور برگزار کنیم. البته ابتدا باید ترکیب تیم کامل شود و سپس برنامه اردو را قطعی کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها